NOVĚ mě najdeš na www.brunettie.com tak se zastav, těším se na tebe! ❤

sobota 27. října 2012

Drahá dekorativní kosmetika

Přeji krásnou sobotu,

dnes jsem se tak zamyslela a asi bych se vám měla omluvit, protože jsem si uvědomila, že na tomto blogu se nikdy nedočtete recenze značek typu MAC, Bobi Brown a podobně. Není to z toho důvodu, že bych nechtěla, jen prostě opravdu nemám na to dát třeba za rtěnku 500,- nebo za make-up tisícovku. Nemyslím si, že bych na tom byla finančně nějak nejhůř (vždy může být líp, jistě), ale přijde mi to možná i líto si kupovat takhle drahou kosmetiku. Samozřejmě, že je stokrát kvalitnější než ta z drogerie, ale bohužel tomu odpovídá i cena. A já si prostě raději koupím za tu tisícovku něco na sebe, než si koupit make-up. Možná budu znít nějak závistivě nebo něco podobného, ale není to tak. Holkám/ženám, které si mohou takto drahou kosmetiku dovolit to strašně přeju. Samozřejmě, kdyby pro mě peníze nehrály roli nebo kdyby jsem si měsíčně vydělávala například 80.000,-, taky by mi asi bylo jedno utratit třeba pět tisíc za dekorativní kosmetiku.
Ale bohužel tolik (zatím) nevydělávám, takže se na tomto blogu opravdu nedočkáte žádné podobné recenze. Ale pokud vás zajímají recenze nějaké ,,dostupnější" kosmetiky, tak ty tady jistě najdete, plus spoustu dalších zajímavých věcí, které vás doufam zaujmou:)
Hezké zasněžené odpoledne:)
LL*

6 komentářů:

  1. Jsem ráda, že jsem našla blog na stejné vlně jako je ten můj, kde nebudu číst jen o kosmetice za kterou bych měla utrácet stovky nebo tisíce :-)
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslim ze by melo byt vic blogu, kde se doctu o ,,dostupne,, kosmetice:))

      Vymazat
  2. Do kdy je prosím to poštovné zadarmo? :) myslím, že bych toho využila.. přeji hodně štěstí s blogem :)
    http://mybeautifulimperfection.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Já osobně používám jak stíny za 30Kč, tak třeba i za 1200 Kč, ale rozhodně to není tak, že by vždy drahá značka a drahá kosmetika byla nějaký zázrak, lepší. U mě je to tak zhruba z 80%. Třeba paletka od Estée Lauder se stíny je naprosto strašná a naopak moje poslední stíny od Essence jsou super. Já nejsem nějak náročná, takže ráda zkusím i "luxusnější" kousky, ale nemám problém se hezky nalíčit i s levnými stíny:o)

    OdpovědětVymazat
  4. jsem ráda že jsem našla tento blog který nepíše o drahé kosmetice ale o té dostupné :))

    reginanailpolishes.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem vděčná a moc si ho vážím !♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...