NOVĚ mě najdeš na www.brunettie.com tak se zastav, těším se na tebe! ❤

neděle 7. října 2012

Nákupy podzim - Nikde nic??

Ahoj všichni,

doufám, že si užíváte poklidnějšího večera než já. Máme totiž doma na hlídání mého synovce Adámka (4 roky), tím pádem máme doma spider-mana, rytíře, policistu a bojovníka ninju v jednom. A dokážete si představit, kolik asi hluku dokážou všichni naráz způsobit. Takže to dnes vezmu opravdu stručně a rychle (nebo se aspoň pokusím).

Už podle názvu příspěvku vám je asi jasné, co chci rozebírat. Ano, je to nedostatek hezkých věcí v obchodech. Myslela jsem si, že se to zdá jen mě, že se mi nikde nic nelíbí, nikde jsem nenatrefila na věc u které by mi spadla brada nadšením a říkala jsem si že tu věc musím mít, ale nezdá se to jen mě. Po rozhovoru s mými kamarádkami jsem dospěla k názoru, že opravdu nejsem jen já divná, ale vážně nikde nic nemají. A pokud mají, je to nesmyslně předražené. Například jako nedávno v Pull and Beeru. Měli tam hezké tričko, obyčejné khaki tričko, jen na ramenou mělo pár nalepených černých bodláků. Říkala jsem si, že to vypadá zajímavě a podívala se na cenu. Nestačila jsem se divit. Tričko stálo 900 ,-. Neříkám, že jsem nějak chudá, ale na to, abych si koupila tričko za devět stovek opravdu nemám. Když si to porovnáte, že například za 1500,- máte zimní kabát, tak si koupi takového trička rychle rozmyslíte. Ale to byl jen jeden příklad z mnoha. Takže si opravdu nevyberete. Nebo aspoň já jsem si nevybrala. Sice jsem si pár hezkých nových věcí koupila, ale to jsem měla opravdu štěstí.
Jinak nevím jak vás, ale mě zklamali podzimní kolekce na plné čáře. A jak jste na tom vy? Máte taky takový pocit nebo se vám věci převážně líbí?

Zatím přeju krásnou neděli.
LL*

2 komentáře:

  1. Ahoj, taky mi to přijde ...nikde nic :( a samý blbý barvy ...miluju takový ty letní barevný...a teď? to je samá hnědá,šedá,béžová,černá, tmavě modrá..chjo :(

    Ivča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivco,
      To ja zase muzu takovy ty tmavsi barvy, jako je sediva, cerna a tak...ale proste neni vyber! A kdyz uz teda konecne si vyberu, tak je to zas strasne prepaleny ty ceny!:)
      LL*

      Vymazat

Za každý komentář jsem vděčná a moc si ho vážím !♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...