NOVĚ mě najdeš na www.brunettie.com tak se zastav, těším se na tebe! ❤

neděle 4. listopadu 2012

Nejlepší odličovač na oči

Krásný večer holky,

dnes bych vám ráda představila výrobek, který jsem sháněla strašně dlouho. Mám totiž hrozně citlivé oči, takže ať už jsem vyzkoušela sebelepší nebo sebedražší odličovač, stejně mě po něm oči štípaly,pálily a nevím co všechno ještě. Byla jsem z toho upřímně zoufalá, jelikož jsem se každé následující ráno probouzela s opuchlýma očima a strašným svěděním. Takovouhle reakci jsem měla na každý odličovač, nehledě na značku, cenu nebo složení.

Až jednou máma koupila sadu na odličování od značky Amia. Obsahovala jemnou čistící pěnu, čistící pleťové tonikum a oční odličovač. Ze začátku jsem se ho bála použít, ale pak jsem si řekla, že nic horšího se stát nemůže a jeden večer ho vyzkoušela. Při odličování jsem necítila žádné pálení ani nepříjemnou bolest. Naopak. Odličovač byl velmi příjemný a bez parfemace. A druhý den ráno bylo moje překvapení o to větší, když jsem se probudila a neměla jsem oči jako tenisáky.








Takže pro mě byla volba jasná. Od té doby používám jen tento oční odličovač a nedám na něj dopustit. Na jeho etiketě je napsáno, že je pro suchou pleť (což já mám), ale mě spíš přijde, že by tam mělo být napsáno na pleť citlivou. Nicméně je odličovač dvoufázový; olejovo-vodný, s extraktem chrpy a vitaminu E. Jeho obsah je 125 ml a cena se pohybuje někde kolem 60,-. Ale pozor holky, v DM drogerii ho nekoupíte - buď Rossmann nebo Schlecker.

Vážně stojí za to ho zkusit, protože mě se nejlíp osvědčil tenhle. A co vy holky? Jaký oční odličovač používáte?
*Jinak si už jdu zítra konečně pro balíčky od elfu, tak hned natočím video!:) Těšíte se?:))))
LL*

18 komentářů:

  1. Já mám nejradši expresní oční odličovač s chrpou od YR :-)

    OdpovědětVymazat
  2. tuhle značku neznám, já používám na oči baleu a na obličej čistící gel od avonu :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já na ni taky natrefila náhodou, teda máma :D Ale mě vyhovuje maximálně :)
      LL*

      Vymazat
  3. Vůbec jí neznám, ale vypadá zajímavě:) Můžu se zeptat, kde se prodává? Normálně v drogérii? Já jsem si jí nějak nevšimla, ale možná jsem slepá:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt je výborná, cena je taky super :) ano, píšu to tam, že normálně v drogerce:)) ale ne DM-tam sem ji neviděla:) je super i ta čistící voda:)
      LL*

      Vymazat
  4. Skvělé, určitě vyzkouším :).
    A na video se moc těším :))
    Rebellefeathers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. nepoznám ju, ale vyzerá super. teším sa na video :) určite bude super ;)

    http://sofiaxxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Neznala jsem, ale teď už jo :-) Těším se na video!

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ji vyzkoušej, stojí za to :) A děkuju za komentář a že se těšíš :)
      LL*

      Vymazat
  7. já si kupuju v Rosmannovi odličovač Rival de Loop, akorát bez oleje, ty s olejem nemám moc ráda, a taky je to levně a sem naprosto spokojená:D jinak děkuju za sledování a taktéž se přidávám, máš super blog:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo ten jsem taky zkoušela, ale tenhle mi prostě vyhovuje víc :) děkuju za pochvalu:)
      LL*

      Vymazat
    2. jasný, každý máme něco:) já pleť spíš mastnou, takže je to celkem logický že nám nesedne to stejné:) jinak nemáš zač:)

      Vymazat
    3. Noo tak to se to hned vysvětluje :D Já se svojí suchou pletí. :)
      LL*

      Vymazat
  8. ja som mala tiež ten problem, že oči ma štipali. A teraz použivam odličovacie mlieko od Avonu a je proste naj. Vyskušaj, ak si ešte neskušala. Osobne mám radšej mlieka ako vody.
    a pridávam sa k čitatelom :-)
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji za following:))
      A ja prave mleka moc rada nemam, nevim proc ale nesnasim tu konzistenci :D
      LL*

      Vymazat

Za každý komentář jsem vděčná a moc si ho vážím !♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...