NOVĚ mě najdeš na www.brunettie.com tak se zastav, těším se na tebe! ❤

sobota 22. prosince 2012

Jak si správně vybrat řasenku

Jo jasně, není to úplně vánoční téma, ale co na tom sejde. Řasenku nosíme skoro 365 dní v roce, takže je to i trošku vánoční věc. Ale proč jsem se rozhodla vůbec napsat tenhle článek. Jedná se o to, že asi každá z nás má svoji oblíbenou řasenku a nechci vám ji brát, ale upřímně si řekněme, že tak nějak pořád zkoušíme nalézt tu pravou. Když už ji konečně najdeme, je to jako zázrak - ano, já už jsem svůj řasenkový zázrak našla, je to úžasná SUPERSHOCK od Avonu ( je nejlepší bez ohledu na to, že je od Avonu!). Ale o téhle dnešní článek nebude. Bude spíš o tom, jak si vybrat tu pravou a jak se s ní dokonale nalíčit..


Prvním pravidlem je vybrat si řasenku přesně na míru vaším očím. To znamená, že pokud máte krásně dlouhé řasy, logicky si nebudete kupovat prodlužující řasenku, ale koupíte si objemovou. Možná vám to přijde jako samozřejmost, ale divily byste se, kolik žen to dělá špatně. Většinou je to totiž tak, že přijdou do obchodu, podívají se na kartáček (nebo hůř - znají ho z reklamy), mrknou na cenu a šup, řasenka je v košíku. Tak takhle ne dámy. Jelikož jsou na trhu nejčastější řasenka objemová a prodlužující, měly byste si vybrat mezi nimi. Podívejte se na své řasy a samy sobě si přiznejte, v čem od řasenky potřebujete pomoct. Já třeba potřebuji spíš objemovou, protože svoje řasy mám celkem dlouhé. Moje máma má například řasy krátké jako muší nožičky, takže ta používá prodlužující řasenku.
Takže v tomhle máme jasno. Teď nám ale kosmetičtí výrobci dávají trošku zabrat...protože vyrábí také řasenky voděodolné, natáčecí, vibrační, podporující růst řas a podobně. Tohle už je docela oříšek a musíte se prostě řídit svými potřebami. Je jasné, že voděodolnou budete potřebovat víc v létě a natáčecí spíš na nějaký ples nebo večírek. Co se týče vibračních a těch, které slibují růst řas já osobně nevěřím vůbec, takže jejich nákup nechám na vás.

Další důležitá věc je barva. Opět byste si řekly, že barva je věc samozřejmá a opět se bohužel pletete. Některé ženy totiž, především v pokročilejším věku, se domnívají, že pokud místo černé řasenky použijí řasenku hnědou, zelenou nebo dokonce modrou tak je to omládne o několik let - ano, zásadní chyba. Ženy po třicítce by se měly držet staré dobré černé řasenky. Mladší ročníky si barevné řasenky klidně můžou dovolit, ale opět tu platí nejstarší kosmetické pravidlo, všeho s mírou. Musíte také barevné řasence přizpůsobit zbytek líčení.
Já osobně preferuju pouze černou řasenku, kterou nanáším v několika vrstvách, protože mám ráda opravdu výrazné řasy a podmanivý pohled. Samozřejmě kdo preferuje přirozenější look, dá vrstev řasenky prostě míň. Žádná velká věda. Pokud ale máte hnědé oči, doporučuju vyzkoušet hnědou řasenku - krásně se to doplňuje.

Na závěr pár důležitých věcí. Všichni asi obecně víme, že s řasenkou se nemá pumpovat, jelikož se do ní dostává vzduch a rychleji vysychá. Jak ji ale správně vyndavat? Jednoduše. Říká se tomu ,,šroubovitý pohyb" neboli laicky řečeno, budete s řasenkou šroubovat jako byste chtěly vyšroubovat hřebík. Možná vám to dá trošku víc práce, ale řasenka se vám odvděčí delší životností.
Pokud se bavíme o životnosti, další důležitá věc - řasenka by se měla každé tři měsíce měnit. A to i v případě, že není úplně vyschlá. Je to z toho důvodu, že stálým otevírám se do řasenky dostává prach, bakterie a další věci, které tam nemají co dělat. S tím taky souvisí fakt, že bysme svou řasenku neměly nikomu půjčovat (ze stejného důvodu).

Poslední nejdůležitější věc je správná aplikace řasenky. Odborníci tvrdí (a to není z mé hlavy), že by se řasenka měla nanášet ve tvaru Z, přičemž se díváte dolů. Začít máme uprostřed horního víčka, teprve pak máme dokreslit strany a spodní řasy. Toť slova odborníka.
A co říká Terka?  Zapomeňte na tenhle postup holky! Nechci se nějak chlubit, to vůbec ne, ale na řasy jsem vážně pes a chci je mít co nejkrásnější, takže už mám nějaké osvěčené grify, jak hezky řasy vykreslit, zhustit a prodloužit. Zkusím vám je v rychlosti popsat - vezměte si řasenku a kartáček si přiložte co nejblíž kořínkům řas - mějte přitom otevřené oči. Když budete mít řasenku přiloženou dostatečně blízko, pomalu oko zavírejte a řasenkou jakoby točte. Tím docílíte skvělého prodloužení. Abyste dosáhly dech beroucího objemu, je to taky jednoduchý - kartáček si dejte doprostřed řasy a jemně jim otáčejte ve stejném směru jako předtím, ale nezavírejte oko. Aby jste oko více zvýraznily, postup opakujte třeba dvakrát nebo třikrát, je to jen na vás. Poslední rada se týká spodních řas, na které spousta žen zapomíná. A věřte mi, že tyhle malé potvůrky jsou dost důležité, jelikož opticky zvětšují oči a oko pak celkově působí mladistvým dojmem. Spodní řasy se tedy nejlíp malují právě zespodu - kartáček si přiložíte pod řasy a pomalým tahem sjedete z řas směrem dolů. A máte perfektní řasy!

No, jak tak koukám, zase jsem se rozepsala. Ale pro mě jsou prostě řasy srdcová záležitost a dávám si na nich nejvíc záležet, proto tak dlouhý a obsáhlý článek, který vám doufám pomohl :)
Jen se chci zeptat, ten postup na malování řas byl asi dost nesrozumitelný, takže nechtěly byste na správné malování řas natočit video?

Krásnou sobotu
LL*

9 komentářů:

  1. bomba článek, určitě mi pomohl...a to video - hodilo by se :D ;)

    OdpovědětVymazat
  2. NO na video už se těším teď":)

    OdpovědětVymazat
  3. vyšroubovat hřebík? :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já řasy líčím kombinací všech popsaných postupů :D i to "Z" má co dělat s objemem řas, tím se řasy obalí ze všech stran a jsou pak hustší.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak s tou výměnou každé tři měsíce se asi nesrovnám, já mám řasenku buď do úplného vyřasenkování nebo do jednoho roku, pak už ji teda vyhodím, ale po třech měsících... tak bohatá nejsem :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Supershock od Avonu je skvela..take ji pouzivam :) Tip: rasy si muzete zvyraznit i pomoci pudru..jeste pred pouziti rasenky rasy popraste pudrem. Vysledek je skvely, rasy se prodlouzi i objem je o mnoho vetsi a neni potreba nanaset velke mnozstvi rasenky.

    OdpovědětVymazat
  7. Díky tobě jsme si taky objednala řasenku od Avonu tu supershok a chci jí vyzkoušet :) Mám doma řasenku taky od Avonu Aerovolume a ta mi docela vyhovuje. Slibuje nadlehčení a natočení a já nevím jaký zázraky ještě dělá, ale hezky mi zhustí řasy, mírně prodlouží a natočí.Nicméně stává se mi s ní, že mám po obličeji takové malilinké tečky.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem vděčná a moc si ho vážím !♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...