NOVĚ mě najdeš na www.brunettie.com tak se zastav, těším se na tebe! ❤

neděle 16. prosince 2012

Oficialně první GIVEAWAY ♥

Tak a je to konečně tady!
Právě dnes tento blog překročil návštěvnost 3.895, což znamená, že budete po zásluze odměněny :)
Jelikož se jedná o mou první giveaway tak chci, aby opravdu stála za to a aby se do ni přihlásilo co nejvíc z vás. Takže jsem pro vás připravila (doufám) hezký a zajímavý balíček:


Asi všechny produkty znáte, ale ve stručnosti vás ještě nalákám - jako první výrobek v balíčku najdete šampon s arganovým olejem z Avonu (který je výborný na regeneraci vlasů), dále pak můj nejoblíbenější sprchový gel od Balei s vůní Guave, jako další je tady HD tvářenka od Elfu v odstínu Encore, ještě k tomu vás rozmazlím mým oblíbeným lakem na nehty od Essence v odstínu Gold Fever a třešničkou na dortu budou všemi vychvalované a opěvované Color Tattoo od Maybelline v odstínu On and On Bronze !


Posledním krokem k tomu, aby jedné z vás tento balíček říkal paní je splnění těchto podmínek soutěže (a upřímně dámy, nebudeme z toho dělat kovbojku, jen chci obdarovat mé čtenářky a né anonymy)

  • musíte být mou pravidelnou čtenářkou
  • napsat mi jednu věc, která vám na tomhle blogu chybí a chtěly byste ji tu mít a jedno téma/námět na video (jen tak pro info :)))

- toť vše:) Myslím, že to není nic složitého ani těžkého nebo dokonce něco, co by se nedalo zvládnout. A myslím, že za pár kliknutí ty věci určitě stojí. Samozřejmě mi ještě do vašeho komentáře napište mail, kam vás můžu v případě výhry kontaktovat.
Ještě nevím, jak budu vybírat výherce, ale asi zvolím starý dobrý random :) a jelikož se nejedná o vánoční giveaway, tak bude konec 11.1. :)

Tak holky šup komentovat, šup soutěžit!:) Balíček už tu na vás čeká a nemůže se jedné z vás dočkat!

Vaše LL*

92 komentářů:

  1. super GA!:))
    sledujem.
    a tvôj blog sa mi páči...:) máš super recenzie!
    petka.malikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. no to je nadhera :) kraasne ceny. zkusim tedy stesti :)
    sleduji te
    co mi tu chybi? protože mam rada recenze, tak nic ;)
    michaelawimerova@yahoo.co.uk
    rada bych te pozvala i na mou giveaway o paletku a nausnicky ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=7uPfXp7YS8E

    OdpovědětVymazat
  3. Téda, super ceny! :) Snad se mi poštěstí :(

    Co mi tu chybí..? Možná nějaké random, nebo něco ze života, new in a podobné :).

    Námět na video? Tak to bych ti asi řekla že bych třeba ráda viděla nějakou tvou večerní, ranní rutinu, nebo tvůj každodenní make up :)

    Evusj@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Popravdě řečeno, bych neměnila nic a také mi tu nic nechybí. Tvoje recenze miluji :)

    veronika.pastorkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. moc pekná giweaway,snáď budem mať šťastie.
    neviem čo mi tu chýba len teraz začínam sledovať :)

    a ak by si chcela u mňa na blogu je tiež taká mini giveaway tak kukni ak chceš :)

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
  6. Z kosmetického světa mi tu nechybí nic, jinak bych tu ráda viděla nějaké DIY. Video by se mi líbilo o vánočním/slavnostním líčení.
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Je to moc hezká giveaway, určitě mnoho čtenářek potěší :) Já se takovýchto soutěží moc neúčastním, ale už Tě dlouho sleduji a blog se mi líbí..Baví mě nahlédnout do jiných kosmetických kufříků, a ráda si přečtu tipy a recenze. Na Tvém blogu mi nechybí nic, někdo má módu, někdo boty, a ty kosmetiku-což je super :) Ráda bych zde potom viděla novoroční líčení a celý outfit :)
    Měj se moc hezky, krásné Vánoce a hoooodně čteářů do nového roku :-)

    OdpovědětVymazat
  8. sleduji :))
    Na tvojem blogu se mi dost líbí recenze no a námět na video? Co třeba natočit po vánocích co jsi všechno dostala pod stromeček ;)
    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. krásny blog :) možno by som privítala DIY :) a video večerné líčenie :)
    denkkaa8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Mně by se třeba líbil nějaký líčící tutorial ;) Jinak blog je fajn, chodím sem ráda :)

    OdpovědětVymazat
  11. Chybí mi články zaměřené více na Tvé osobní zážitky a život, ale vím, že pro Tebe třeba není příjemné tyto věci zveřejňovat ve větší míře, takže bych to jako negativum nebrala ;) a ocenila bych nějaké vánoční video!
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. já mám hrozně ráda takové shrnující články, typu tvá sbírka laků, očních stínů nebo jakékoliv kosmetiky, takže něco takového bych uvítala.
    thestan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Určitě bych se ráda koukla na nějaká videa, ale jinak si myslím že se tvému blogu nedá vytknout nic. Balíček by mi udělal radost a tak i můj e-mail : ell-e@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Tvůj blog sleduji už docela dlouho :)
    A snad se na mě nebudeš zlobit, když ti neporadím, co přidat nového, protože mě tvůj obsah zcela vyhovuje. Jako pravidelný čtenář se přidávám pouze na ty blogy, které mě něčím zaujaly :) Takže si myslím, že tvůj blog je fajn :)
    A pokud jde o videa, mě se líbí videa s rozbalováním boxíků krásy :))
    janca.necin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Sledujem :)
    Myslím, že tvoj blog je veľmi pekný, ale aj napriek tomu by som uvítala viac vecí z tvojho života, aby som si o tebe vedela urobiť lepšiu predstavu. možno nejaký random článok by bol fajn :-)

    sueandcolours@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, sleduju tvuj blog jako Haňule Strakovic. Myslím, že bych tady uvítala články typu porovnání např. korektorů, makeupů apod. Co se týče videí, já osobně mám ráda taková ta haul videa, například: Co jsem si koupila v prosinci. Nebo pak určitě neurazí My makeup collection :)
    Strakova.H@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. sleduji :) hezká ga :) tvůj blog mám moc ráda :) líbí se mi všechno. :)

    OdpovědětVymazat
  18. chybi mi diy
    video - vecerni makeup
    dayelegant(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Chybí mi tu nějaká sekce Ze života nebo tak.. Víš, tvoje dny, historky, zážitky atp. Možná pak ještě nějaká DIY sekce?
    A možná nějaké video ve stylu My daily routine, nebo tak? :)
    annie.drbohlavova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Pokud ti vyhovuje psát jen o kosmetice a nechtěla bys občas přidat něco ze svého života, tak je to v pořádku :) Ten, kdo sem přijde, je určitě spokojený :)

    simonka-td@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Možná by bylo lepší více videí !:) Třeba nějaké TAGY.
    makyna.polakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Co tu chybi? Vic fotek! Ne vazne, fotek neni nikdy dost, takze proto :D
    Jinak ja bych ocenila recenze napr. Ziaju nebo MUA.

    sellinafromblacksun@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Super ceny :)
    Mně tu trošku chybí takové ty články ze života, co jsi podnikla a tak, nebo outfity..
    A líbil by se mi třeba článek o tom, jak se každodenně líčíš
    kontakt na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  24. katiiphotography@gmail.com
    GFC: Katii
    chybí mi tu třeba články ze života nebo nějaké outfity ;)

    OdpovědětVymazat
  25. ver.popelkova@gmail.com
    Chybí mi tu DIY, já jsem hodně tvořivý tip takže takové články vždy přivítám :)
    A video návod bych brala třeba na nějaký design nehtů :) Nebo prostě recenzi na nějakou kosmetiku apod.

    OdpovědětVymazat
  26. mohla by si natocit video, co si dostala pod stromcek:)
    strakovmaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  28. Sleduji :)
    terina97@seznam.cz
    Nějaké diy videa, nebo návodové tak něco :)

    OdpovědětVymazat
  29. video-môj deň ;)
    icka.gazdova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Líbí se mi recenze a líbilo by se mi new in nebo diy :)
    christina-a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Určitě mi chybí nějaké štítky nebo kategorie, takhle mi to přijde dost chaotické. Ale to se dá lehce napravit, takže pohoda.
    Námětem na článek...mně se hrozně líbil Tag What I love about you, ve kterém se de facto dělá reklama na tebou oblíbené blogy.
    plasssma@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. sleduju :)
    líbí se mi tady vše :) možná bych přidala pár random fotek a nápad na video třeba oblíbená kosmetika nebo naopak propadáky nebo srovnání 2 podobných produktů.. :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. já bych třěba chtěla nějaké návody na různé domácí masky na pleť, vlasy, tělo atd..
    nápad na video- třeba péče o vlasy!
    christina.deneuve@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Jeeej ! To je krásne! Teším sa a dúfam, že vyhrám :D Sledujem už dávno! Samozrejme
    No na blogu by mohli byť nejaké DIY alebo Tutorialy - beauty
    Napad na video - hmmm... pacili by sa mi videa , kde by si ukazala nejake produkty - ladybox alebo nieco take (alebo DIY nails)
    giniverakolcunova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Čo mi tu chýba? v podstate je tu všetko :) Možno by som si prečítala rada, ako sa staráš o svoje vlasy..
    A námet na video? Také aktuálne..Vianočný make-up, prípadne na novoročnú párty. Napríklad ja osobne chcem mať zlato-fialové líčenie, ale ešte to nemám presne premyslené. To by sa mi páčilo :)




    sunnytear@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  36. mne by sa páčilo nejaké video, ako sa nalíčiť na ples alebo na nejakú inú slávnostnú udalosť..
    silviau21@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Možná bys mohla zkusit přidávat nějaké outfity, nebo nově pořízené věci...
    hanasormova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Nic mi tu nechybí, myslím si, že mám skvělý blog:)
    Ale námět na video bych měla-> co takhle líčení na svůj maturitní ples? V únoru mě to čeká a nechci chodit k vizážistce, tak bych uvítala nějaký návod na hezké líčení.
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Mám ráda recenze a srovnávání výrobků, takže mi tu zatím nic nechybí. Video bych taky navrhovala na nějaké slavnostní líčení, kromě Vánoc, vánočních večírků a Silvestra nastane na začátku roku období plesů.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. wow! tak to je super giveaway a ty ceny!!
    mě se moc líbí recenze a tak,..takze zatim jsem spokojena ;) ale kdyby jsi stejne moc chtela neco pridat tak treba nejaky diy tutorials ;) na ty se vzdycky rada podivam ;)
    gabisek123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Skvělá giveaway! :) Na tvém blogu mi nic nechybí, všechno bych nechala tak, jak to je..při starém :)
    skoro.zadne.volne.jmeno@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Jé, úžasně úžasná GA, stejně jako ty a tvůj blog ! :)
    Jsi milá a máš úžasné články :)
    co tahkle NO MIRROR MAKE-UP TAG nebo 7 DEADLY THING ABOUT MAKE-UP a nebo tutoriály, vykecávací viděa.... to je fuk :) ale prostě pokračuj v blogování :)
    Rebecca.fuhller11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. sleduji... :)
    jinak co mi tu chybí.. asi nic, to se tak říct nedá.. ale co se videa týče bych ráda viděla, kdyby si nám představila třebas tvých 10 nejoblíbenějších kousků oblečení :)
    te.vybiralova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. To nevadí, že to není z té limitky, protože snad všechny voní úžasně :) Sleduji tě. Věc co bych tady chtěla.. hmm možná víc tvých fotek a osobního života, oblíbené věci, oblečení nebo tak něco :)
    helanovaeva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Ráda bych tu viděla víc nějakých random fotek nebo tak ;) A sleduju, už nějakou dobu :)

    mlateckm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Sleduji :) Nic mi výrazně nechybí, pokračuj dál, tak jak tě to baví :) A děkuji za pozvání :)
    BajunkaPechacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Super blog máš! Uvítala bych třeba nějaký článek nebo video o skladování kosmetiky, tyhle mě moc baví. :-)
    burgetova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Děkuji za pozvání :) Sleduji tvůj blog nově, ale určitě by se mi líbily různé články z tvého života, random fotky a tak :)
    ideserveanewbag@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. rubrika - spotřebováno
    tapeta2007@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. superská výhra!
    video s prípravkami na vlasy aké používaš :)
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  51. mám ráda tvoje recenze nebo takové to 10 rad k dokonalé pleti, tím bych řekla si takové výjimečná, nikdo takové články nedělá:-) A video, třeba denní kosmetická rutina, jako ranní odličování a tak:-)
    jahranst@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Ahojky jsem novou ctenarkou:-)
    libi se mi moc tve recenze budu te sledovat:-) jinak by si mohla prihodit nekej post o tobe a treba i foto:-)

    www.diarybylucinda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Mně tvůj blog přijde absolutně super, takže se nedá říct, že mi tady něco vyloženě chybí:) možná by bylo fajn udělat nějaký "My Collection" post,třeba rtěnky, pudry, tvářenky a tak.. :)
    kubjatova.kl@seznam.cz

    not-a-perfect-girl

    OdpovědětVymazat
  54. Líbí se mi recenze :)
    sleduji :)
    katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Sleduji :))
    Líbilo by se mi třeba něco o nadcházejícím silvestru, nějaký tip ! :)
    laughtingsmile@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Máš moc pěkný blog pro milovice recenzí jako stvořený... a málem bych zapomněla přeji ti pěkné svátky a také pěkné dárečky maghana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. jůů. moje oblíbené výrobky a značky :D budu si fandit, at vyhraju :) co třeba outfit of the day/night video :) nebooo nějaké recenze na avon výrobky :)
    xoxo.lucinecka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Mám na blozích moc ráda rubriky spotřebováno a propadáky měsíce, tak třeba na tahle témata bys mohla natočit video :-) lllenkaaaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Jelikož jsem tvůj blog začala sledovat nově, tak mi zatím nic nechybí :).
    roryside@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. To je skvělé, první giveaway a taková úspěšnost! Přeji ještě větší! (nechci soutěžit, jen mě to potěšilo za tebe :D)!

    OdpovědětVymazat
  61. co mi chybí těžko říct, beru to, že si každý dělá blog po svém ;)) ... ale možná třeba jedenáctkovej nebo životopisnej tag bys mohla zkusit :) ať napsanej nebo do videa

    OdpovědětVymazat
  62. Miluju recenze a ty tu jsou. Tak možná nějaké DIY? :-)

    OdpovědětVymazat
  63. Mně tu nic nechybí, protože každý blog je jiný a každý dělá svůj blog po svém a tím se stává každý blog originálním.
    Ale nějaký námět dát mohu, mám ráda články z nákupů ;)
    tinka.linka@seznam.cz
    jinak nádherná ga, skvělé ceny, hlavě tattoočka, už po nich slintám dlouho, ale furt si říkám, že toho mám doma plno a že si ještě počkám :D

    OdpovědětVymazat
  64. Mě by se třeba líbilo srovnání make-upů nebo řasenek :)

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. asi to jsou DIY nápady :)

    anna.repikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. asi víc tvých foteček ;) a video co účes?
    lenulla.cergeova@seznam.cz

    :)

    OdpovědětVymazat
  67. Viděl bych to na nějaký DIY tutorial :))

    lady.bat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. No, popravdě, nic mi tu nechybí, je to tu skvělé, přijdeš mi jako dost milá holka ale opravdu jak už tu párkrát padlo, líbily by se mi tu DIY nápady :)) a námět na video? Co třeba outfity ? :)
    verifash@seznam.cz
    Sleduju tě:D

    OdpovědětVymazat
  69. Tvůj blog sleduju teprve krátce a líbí se mi takový, jaký je. Ale jestli si můžu vybírat, ráda bych tady viděla nějaký tutoriál na líčení a nemusí to být nutně jako video, stačilo by to jenom nafotit a popsat do článku... i když, video by taky bylo moc pěkné. :)

    Ilka01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Sledujem ťa, mne by sa páčilo video o tvojich absolútne najlepších vychytávkach a na blogu sa mi páčia recenzie :)
    magdalenka98@googlemail.com

    OdpovědětVymazat
  71. privratka@email.cz
    mohla bys sem třeba občas šoupnout svůj outfit =)

    OdpovědětVymazat
  72. DIY není nikdy dost :)
    barbora.tomiskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. Možná nějaké články z tvého života :)
    nel.motion@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. sleduji:)
    ocenila bych asi na blogu DIY..ale máš pěkné recenze:)
    terzah@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  75. sleduji :)

    líbí se mi tvoje recenze, možná bys mohla udělat i nějaké články "ze života" jako New In atd :)

    zaleska.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. ja som strašný úchylák na wishlisty, takže asi tie. alebo ešte aj tagy. teda viac tagov. ale hlavné je, aby si tu mala čo chceš ty, ako to chceš, a aká si, čiže tvoje srdce tu musí stále ostať;)

    little.liz.dreamer@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  77. Velmi by mě potěšil článek, ve kterém by jsi se nalíčila a zkombinovala s týmto líčením 3 typy outfitů. Myslím, že by to byla skvělá inspirace. Nebo alespoň napsat, kam to líčení nosit a tak. Děkuji :).
    s-wea@email.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Priznám sa ,že som tu poprvýkrát takže ešte neviem povedať nejaký názor na blog, ale ako tu už bolo spomenuté, mohla by si tu dať nejaké menovky alebo štítky :)
    a GA je krásna :)
    sunriseofmylife787@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. Moc pěkný blog :) A co mi tu chybí? Ráda si počtu článečky o vlastních výrobcích, které zvládnou i míň zdatní čtenáři :)

    monikahruba@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Jééé :) evusj@seznam.cz .

    Kééž bych vyhrála, ale to asi ne :D

    Jinak přála bych si hlavně recenze dekor. kosmetiky, MAC!!! :) A videa, no hlavně nákupy a novinky a pak nějaké líčení, třeba makeup který každodenně požíváš :).

    OdpovědětVymazat
  81. Ja si rada přečtu recenze, takže jsem spokojena, na druhou stranu čím víc laků a dekorativky, tím lip:-)


    Mejlik
    Color dot beam at centrum dot cz

    Gfc
    Color.beam

    OdpovědětVymazat
  82. Čo tu chýba? Tak neviem,ja mám veľmi rada randomy tak asi tie a video mi napadlo,miesta,na ktoré sa chceš niekedy pozrieť :) Sledujem ako Lizzy
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  83. Jeej super :-) pekne ceny:-) chybaju mi tu tutorialy alebo diy, video by mohlo byt o nejakom liceni alebo o nail arte :-)
    Sofia.gumanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. Je super ceny. Ano tvuj blog navstecuji denne. Nic mi tu nechybi tvuj blog miluji. Navrh na video ktere bych chtela videt je morning nebo nighty routine. Muj email je lucie.muchnova@seznam.cz jo a jsem anonymni protoze nevm co tam mam zadat tak promin

    OdpovědětVymazat
  85. Vzhledem k tomu, že máš super recenze i svoje fotky (což fakt oceňuju),tak bych nic neměnila :) vera.p@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Myslím, že by to tu trochu oživili random fotky, alebo DIY nápady :), ale inak nemám čo vytknúť. :)

    tea.chylova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  87. Čtenářkou jsem, ale protože jsem až teď zjistila, jak tady dávat komentáře (já mám blog na blog.cz) tak jsem nekomentovala.
    A co bych změnila?? Asi nic :D všechno se mi líbí (y)
    Můj email: lpsvip@email.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Dalo by se řici,že tu chodím každý třetí den :) Jestry nekomentuji,tak je to tím,že ted jsme objevila komentíře.Ách jo já se opičím po čtenářce předemnou :) A námět ne video ? Mohla by jsi natočit třeba nějaké tutionály s přítelem,kámoši..Nebo tagy.A tvuj blog je vilmi krasný.

    OdpovědětVymazat
  89. mohla by si sem dávať aj nejaké make-upové tutoriály:)
    silviau21@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  90. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  91. To jsou krásné věcičky:-D A ten sprcháč je super, právě ho používám:o)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem vděčná a moc si ho vážím !♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...