NOVĚ mě najdeš na www.brunettie.com tak se zastav, těším se na tebe! ❤

pondělí 10. prosince 2012

Porovnání thermo ochran

Krásný večer holky,

dneska si dáme recenzi dvou thermo ochran - jedné drogérkové a druhé profesionální.

Jak si můžete všimnout z obrázku, obě jsou od značky L´Oreal, pouze se liší místem prodeje a kvalitou. Takže bychom mohly začít levnější variantou v růžovém obalu.
 Tahle lahvička v sobě ukrývá daleko víc než jen thermo ochranu. Je totiž výhradně určena na narovnávání vlasů žehličkou a dodává vašim vlasům uhlazený efekt. Jak už jsem se zmiňovala, dá se sehnat v drogerii za poměrně super cenu - kolem 90 - 120 ,- při obsahu 200ml.
Netvrdím, že je úplně špatná, ale víte moc dobře, že já drogérkové přípravky na vlasy prostě nepoužívám, protože nejsou účinné (můj názor). Tuhle ochranu tedy mám už nějaký ten měsíc a myslím, že ji ani nedopatlám.
Pokud se jedná o výsledky, tak ty tahle ochrana rozhodně má. Vlasy po vyžehlení i nekvalitní žehličkou neelektrizují, netřepí se a netrčí na všechny strany. Zkrátka a dobře vlásky zkrotí, uhladí a zdá se mi, že jim i dodá trošku lesku. Malým plusem může být i úžasná parfemace.


Druhá thermo ochrana je z profesionální řady L´Orealu, konkrétně se jedná o sadu na suché vlasy Absolut Repair a používám ji denně. Aplikace je velmi jednoduchá - když si z vlasů sundám ručník, ochranu aplikuji na mokré vlasy, chvilku počkám a pak už upravuji podle potřeby a zvyku. Takže nic těžkého a zvládne to každý.
Seženete ji ve většině kadeřnictví, kde ale je její cena zbytečně přepálená. Na internetu se dá sehnat levněji, z mé vlastní zkušenosti je nejlevnější a nejlepší tento obchod: http://vlasy-loreal.cz .Máte možnost osobního předání na Praze 3 (tuším), takže i ušetříte na poštovném. Já ji mám za cenu tuším 200,- a její obsah je 125ml. Musím ale říct, že ji používám každý den a stříkám s ní opravdu hojně a mám ji zatím půlku (a to ji mám už dobré 4 měsíce).


Možná si některé z vás řeknou, že ta první je lepší a levnější. Levnější sice je, ale zkuste se zamyslet nad důvodem. Největší rozdíl totiž mezi němi je ten, že ta profesionální působí na vlasy zevnitř, tudíž se dostane do struktury vlasu a chrání ho zevnitř (proto se nanáší na mokré vlasy) - takže je tenhle typ ochrany stokrát lepší než povrchovaná ochrana z drogerie, která vám jen dá pocit, že jsou vaše vlasy chráněné, ale nejsou.
Dalším důvodem, proč si pořizovat raději tu profesionální kosmetiku (stejně jako u kosmetiky dekorativní) je výdrž. Můžu vám upřímně říct, že profesionální výrobky vám vydrží daleko déle než ty z drogerie a navíc jsou nesrovnatelně kvalitnější.
Já za sebe můžu L´Oreal Professional vřele doporučit a myslím, že si z jejich nabídky řad určitě vyberete (ať už na suché vlasy, mastné vlasy, barvené vlasy ,...), ale je jen zcela na vás, do čeho budete investovat.

Tak co holky, která z nich u vás vyhraje?

Hezký večer
Vaše
LL*

11 komentářů:

  1. no, když jsem zběžně koukla na obrázky, zalíbil se mi růžový obal ale po přečtení čánku bych zvolila ten druhý přípravek :) Jelikož mám vlasy teď docela poničené a nerada bych si je žehlením doničila úplně nějaký výrobek tohohle typu jsem si chtěla pořídit a ráda se vždycky inspiruji u někoho, kdo to má ozkoušené :) tak děkuju za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžu ten žlutý určitě vřele doporučit !:) Nemáš vůbec za co
      LL*

      Vymazat
  2. Hezky napsané :) Mám zkušenosti s prvním Lorealem a co se týká Absolute repair, tak pouze šampon a maska, ale vyhovovaly mi. Takže si troufám tvrdit, že i ochrana vlasů ve spreji by měla za mě plus :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pochvalu, ta vždy potěší :) Jinak šampon a masku mám z této řady taky, společně s kondicionérem. Jinak tahle ochrana je velké plus, pokud si někdo tepelně vlasy upravuje.
      LL*

      Vymazat
  3. Pěkný článek. Musím se ale přiznat, že žádné takovéto ochranné ořípravky nepoužívám...raději si dám jednou týdně masku. Ale kdybych si měla vybrat, tak bych asi brala Absolute Repair...Hezký design blogu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuju Lucí, že sis všimla a za pochvalu :)
      Jinak co se týče ochrany, tak bys ji používat měla, pokud se jakkoliv tepelně upravuješ vlasy. Maska je sice skvělá věc, ale ochrana vlasů zevnitř věc druhá. Možná bys to mohla někdy vyzkoušet :)
      LL*

      Vymazat
  4. Já mám od got2be Guardian Angel a ta vůně je nepřekonatelná! A pak ještě od Pantene ale na to mám alergii.. když si to stříknu i jen maličko na kůži naskáčou mi ppupínky co neskutečně svědí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda osobně musím říct, že drogérkové věci na vlasy nepoužívám, nevěřím jim a mohla bych dát ruku do ohně, že nepomáhají. Možná se tak tváří, ale není to tak. Nicméně co mi vtlouká moje kadeřnice do hlavy kdykoliv tam přijdu je to, že nejhorší svinstvo je Pantene :D
      LL*

      Vymazat
  5. jestli chceš, zapoj se u mě na blogu do giveaway o límeček značky Stefanel: http://justneedpeace.blogspot.cz/2012/12/first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. dekuji moc, zrovna jsem se chtla po nejake podivat. Rozhodne pujdu do te L'orealky... mam od nich sampon a ten se neda s drogerkovym srovnavat.... Diky za recenzi!

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem vděčná a moc si ho vážím !♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...