NOVĚ mě najdeš na www.brunettie.com tak se zastav, těším se na tebe! ❤

středa 9. ledna 2013

Je SENZABOX opravdu senza?


No jistě, článek o senzaboxu po sto padesáté osmé. Asi i chápu, že Vás to nebaví dokola číst, ale zase jsem si říkala, že Vás nesmím ochudit o můj názor na celý tenhle krabičkový systém.

Jelikož tyhle beauty boxy všechny dobře znáte, přeskočíme představování co to vůbec senzabox je a rovnou se na něj vrhneme. Ještě bych Vám chtěla říct, že jsem senzabox sice dostala, ale to nic nemění na mém názoru ani pravdivém úsudku.






Krabičku boxu jste taky viděly stokrát, takže Vás asi ničím nepřekvapím. Samozřejmě i já viděla fotky dopředu, ale co mě čekalo v krabičce mě dost překvapilo. Krabička je bytelná a určitě ji využiju daleko víc než pytlík z LADYBOXU. Dokonce i když je krabička červená tak se mi líbí. No a roztomilé mašličky po obvodu jsou jen třešničkou na dortu.



No, upřímně jsem byla si nejvíc zvědavá na diskutovaný make-up, takže jsem prvně sáhla po něm. No jasně, je to trojka a na mě je tmavá. Zase jsem si na druhou stranu říkala, že na letní dny by mohl mojí pleti sednout víc. Co se týče té báze tak je to klasická báze, neurazí ani nepotěší. Dalším produktem na který jsem se těšila byla samozřejmě rtěnka od MUFE. Věděla jsem, že to bude vzorek, ale takhle pidi? To nemyslí vážně, ne? Navíc když rtěnku nanáším, tak se fakt bojim, aby se v půlce nezlomila, protože se nějak divně kynklá. Odstín je ale hezký a určitě ji využiju. Konzistence je taky super, krásně hydratuje a po ozkoušení uvidím, jestli si ji koupím v plné verzi.


A tím bych asi skončila s těma dobrýma výrobkama. Co ještě stojí docela za to je kosmetická taštička, kterou jsem potřebovala jako sůl. Ale další produkty v balíčku, jako například olejíček na vlasy od Schwarzkopf nebo růžový pleťový krém od Dr. Hauschky jsou tak strašně malinké, že jsem se tomu musela i smát. Pokud se jedná o parfémovanou vodu SO ELIXIR PURPLE od YR tak ta mi strašně smrdí a v životě bych si ji na sebe nestříkla. Možná tak v pomatení smyslů. Proto nechápu jak můžou dávat do boxu parfém, protože každému voní něco jiného. No a nakonec tu máme úžasný kartáček a dvě mini pasty. Opět výrobek pro mě na nic, jelikož jako kartáček používám CURAPROX a nehodlám na to nic měnit.
Co je ale podle mě super je malé množství letáků, které jsem u boxu přiloženy. Oproti LADYBOXU, kde jich bylo asi milion je to příjemná změna. Pokud bych to měla ale celé shrnout, už si žádný balíček krásy neobjednám, přijdou mi to zbytečně vyhozené peníze za něco, co mi buď smrdí a nebo mi vůbec nesedí. Pokud bych si ale měla přece jen vybrat, určitě to vyhrát prosincový senzabox, jelikož ladybox fakt nestál za nic.
No a teď chci slyšet Vaše názory holky, taky už jste beauty boxu přejedené ?

Vaše LL*

5 komentářů:

  1. Já jsem si koupila listopadový Senzabox, který mě dost zklamal... ale říkala jsem si, že ve vánočním balíčku se určitě budou chtít předvést a bude to skvělý. Tak jsem si ze zvědavosti objednala i ten. :-D Kecala bych, kdybych řekla, že z rtěnky od MUFE jsem neměla radost... jenže tím to tak končilo. Přesně jak píšeš, So Elixir Purple mně vůbec nevoní, make-up je moc oranžovej a ten krém od Hauschky mi teda smrdí úplně maximálně. :) Takže na vyzkoušení stačilo, s beauty boxama prozatím končím.

    Deník fotografky

    OdpovědětVymazat
  2. Mě zatím pořád baví sledovat co do boxů dávají a jak jsou slečny spokojené :). Já zatím měla jenom jeden a až teď v lednu zkusím další, tak jsem na něj zvědavá :).

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem si tenhle jediný koupila a moc mě potěšil :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem teda pro Ladybox. Musím říct, že mi z obou balení co jsem si pořídila vyhovovalo vše a ze Senzaboxu pouze dvě věci. Taky je mi bližší design Ladyboxu, ale je to otázka osobního vkusu, potřeb a jiných aspektů, takže nikdy se všichni neshodneme :) Tentokrát se však Senzaboxu balení povedlo.

    OdpovědětVymazat
  5. Beauty boxů přejedná jsem, koupila jsem si 4 a další objednávat nebudu. Konkrétně z tohoto boxu mě po pravdě řečeno nezaujalo skoro nic. Pastu a kartáček určitě využiju, olej předpokládám taky, i když jsem ho ještě nezkoušela. Parfémek jsem darovala. Make-up je příšernej a ta báze od Dermacolu mi moc nevyhovuje. Krém Dr. Hauschka je sice malinký, ale vydrží dost dlouho. Používám ho tak obden od doby, co mám SB doma, a furt ho ještě víc jak půlka zbývá. Stačí opravdu malé množství, krém je dost mastnej.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem vděčná a moc si ho vážím !♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...