NOVĚ mě najdeš na www.brunettie.com tak se zastav, těším se na tebe! ❤

středa 9. ledna 2013

Líčení s MAC a můj nákup

Krásný den holky,

na začátek bych Vám chtěla říct, jakou strašnou radost mi děláte. Vaše návštěvnost, vaše komentáře, vaše přízeň...skáču metr do vzduchu radostí a dávám palec nahoru. Jste prostě nejlepší.

Teď už k samotnému článku o mé dnešní návštěvě MACu, konkrétně na mé oblíbené prodejně v OC Chodov. Byla jsem objednaná dopředu, protože měli dost plný diář. No, asi hádáte správně, že jsem se těšila jako malé dítě a celý den nemluvila o ničem jiném. Když nastala hodina H a já si to štrádovala k prodejně, byla jsem strašně natěšená. Ujala se mě mladá make-up artistka, která už od pohledu vypadala sympaticky. Hned se mě ptala jaké mám ráda barvy, jak se nejraději líčím, jakou mám pleť a pod. Ze začátku to vypadalo asi komicky jak jsme tam spolu lítaly tam a zpátky a hledaly hezké odstíny, které bychom na mě vyzkoušely.
Nejdřív mě slečna vizážistka odlíčila a namazala hydratačním krémem (vzhledem k mé suché pleti). Krém i podkladová báze, která následovala vzápětí úžasně voněly. Potom jsme vyzkoušely několik druhů a typů make-upů. Odstín jsme sice našly perfektní, bohužel ale i minerální make-up, který je určen pro suchou pleť mi dělal šupinky. Takže jsem opravdu zjistila, že make-upy od MACu nejsou pro mě. Dál přišlo na řadu zkoušení pudrů. Já jak víte mám svůj milovaný minerální pudr doma, ale chtěla jsem zkusit nějaký nový. A stejně jako u make-upů tak i pudru jsem se utvrdila v tom, že můj minerální je na mojí pleť nejlepší a nevyměním ho za jiný. U čeho byla největší sranda byly samozřejmě stíny. Stínů má MAC strašně moc a já chtěla vyzkoušet co nejvíc (když už mám tu možnost). Takže jsme zkoušely, odličovaly, vybíraly a zase zkoušely. Slečna vizážistka byla strašně milá, hezky jsme si u líčení povídaly, ochotně odpovídala na moje otázky (kterých nebylo málo), ukazovala mi jak správně používat štětce a dokonce jsme se i trošku bavily o našem soukromém životě. Pokud bych měla tedy oznámkovat ochotu a komunikaci z její strany, dostala by jedničku třikrát podtrženou. 
Co se týká dalších produktů, tak jsme jich vyzkoušely opravdu hodně. Jediné, co jsem nezkoušela byla řasenka. Mám svoji nejlepší a nehodlám ji měnit, takže mi přišlo zbytečné ji i zkoušet. Co jsem si naopak vyzkoušela strašně ráda byly tvářenky a rtěnky. Například nová minerální tvářenka z limitky (psala o ní i Rendy) mi v balení přišla úžasná, ale po nanesení se mi na mě vůbec nelíbila a nehodila se ke mě. Takže jsme zase odličovaly a zase vybíraly. No a u rtěnek to bylo podobný. Vybrat odstín, vyzkoušet, odlíčit a vybrat jiný. Abych se přiznala, tak jsem jich vyzkoušela opravdu hodně. Jsem totiž dcera své matky a tak jsem po ní zdědila jednu ,,úžasnou" vlastnost - jsem neuvěřitelně vybíravá. Takže si to dokážete představit v praxi - líčení, které mělo trvat hodinu nakonec trvalo hodiny dvě. No co, slečna byla milá a ochotná a já si chtěla vyzkoušet co nejvíc produktů. Pokud by vás zajímala cena líčení, tak ta je 1.500,-, ale v podstatě je líčení zdarma, jelikož si za tuto částku můžete vybrat produkty dle vašeho výběru. No a co jsem si teda nakonec odnesla?


 V téhle malé igelitové taštičce se skrývaly tyhle poklady....


Největším úlovkem je pro mě tenhle korektor. Dlouho jsem totiž hledala něco, co mi dokonale zamaskuje kruhy pod očima, ale zároveň to nebude hodně zalézat do vrásek (jako make-up cover) . No a konečně jsem ho našla! Je trošku do oranžova a to je prý naprosto perfektní právě na namodralé kruhy pod očima (kterými jak víte trpím), protože oranžová modrou neutralizuje. Bylo mi taky doporučeno, že pokud by mi jedna vrstva byla málo, stačí minutu počkat a klidně nanést další. I když je to pro longwear korektor, tak pokud požadujete celodenní výdrž, stačí korektor lehce přepudrovat. Další takové upozornění a rada, korektor se nanáší až na make-up, nikoliv pod něj. Co mi ještě slečna poradila je super trik, aby vám korektor nezalézal do vrásek - stačí jen po jeho aplikaci jemně setřít pleť pod okem papírovým kapesníčkem.





Další výrobek alá ,,must have" je tahle dokonalá rtěnka v odstínu politely pink. Je to přesně taková ta každodenní barva, která sluší každému. Její finish je lesklý, což já na rtěnkách miluju a textura je krásně krémová. Rtěnka nezalézá do vrásek a vytvoří vám krásné přirozené rty. Jediné co Vám zatím neřeknu je jak je na tom s výdrží. Snad dobře, protože jsem se rozhodovala mezi touhle a jednou podobnou, která ale byla do broskvova. No, a jak vidíte, růžová nakonec zase zvítězila.


Myslím, že o houbičkách (labutěnkách) na pudr nemusím nic moc říkat. Koupila jsem si je jen proto, abych měla do svého pudru nějakou houbičkou. Na pudr totiž nepoužívám štětec ale pro větší krytí právě labutěnku. Slečna vizážistka mi radila, že houbičky by se měly prát v antibakteriálním mýdle a neměly by být starší než půl roku. Což já tu svoji měla, tak jsem sáhla po tomhle balení, které obsahuje dvě houbičky. Co mě mile překvapilo byla i cena balení - 180,-.







Tyhle úžasné stíny jsem si nechala nakonec, protože jsou koupené pro Vás! Řekla jsem si, že bych i některé z vás mohla udělat radost, když vy mi ji taky děláte. Vybrala jsem tenhle úžasný odstín honey lust, protože to není úplně ,,obyčejná" barva na kterou narazíte v drogerii. Zase na druhou stranu je to barva, která má strašně využití a dá se vzít kamkoliv. Když se na ně tak koukám, asi si je pro sebe taky pořídím :D Jinak se na Giveaway s nimi můžete těšit, až tenhle blog přesáhne 9.000 shlédnutí :)

A to je všechno....No, vlastně ne. Ještě jsem se tam zamilovala (doslova!) do jednoho rozjasňovače, který je naprosto perfektní. Co se samozřejmě stalo - neměli ho. Je to totiž tak oblíbený rozjasňovač, že ho mají vyprodaný. Kde jsou poslední dva kusy je Flora, kam si ho jedu ve čtvrtek vyzvednout. A pak vám ho ukážu, nebojte:)

Jak se Vám produkty líbí? Těšíte se na GIVEAWAY?
Vaše LL*

17 komentářů:

  1. od Macu chci už dlouho něco vyzkoušet :) takže se na GA hrozně těším :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, tak to je krásný nákup. na tom líčení ses musela cítit jako princezna! Prostě paráda! MAC mě už taky hodně dlouho láká...

    OdpovědětVymazat
  3. Strašně bych chtěla tu rtěnku a ty stíny♥ na Giveaway se samozřejmě těším!

    OdpovědětVymazat
  4. páni tak to bude super giveaway, značka MAC je tak trochu mimo moje možnosti jak finanční tak i z toho důvodu, že nejsem z Prahy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super :) Já MAC miluju, už šetřím na nějaké drobnůstky :) Na giveaway se moc těšim...ale jako vždy nic nevyhraju:D

    www.diarybylucinda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Super nákup:) Ty stíny jsi do GA vybrala fakt nádherné:)

    OdpovědětVymazat
  7. Pekne ulovky:-)!

    A stíny do soutěže se mi taky líbí, hezky jsi to vybrala;-)!

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásné úlovky! :) Mně zase sedí MAC make-upy nejlíp ze všech :) ale je to prostě pleť od pleti ;) Na Give away se samozřejmě moc těším :)) (btw, kolik máš shlédnutí teď?? :D)

    R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, make-up je podle mě ta nejvíc individuální věc která může být :) Jinak teď je shlédnutí přesně 8.560 :)) LL*

      Vymazat
  9. Super věci! Já si teď vyřídila přes maily rtěnku z limitky v odstínu Haute Altitude a to je blaho, přesně barva jakou jsem vždy chtěla! MAC mě zatím ještě nezklamal, tak uvidíme, jak to půjde dál! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nooo, asi si udělám k narozeninám radost. Jinak ta rtěnka má dokonalou barvu.

    OdpovědětVymazat
  11. Krása :)! Těším se na soutěž :).

    OdpovědětVymazat
  12. Moc hezký článek, je znát, že sis výpravu do MACu užila :-)) Stíny jsou parádní!

    OdpovědětVymazat
  13. No teda...to vypada bajecne, jestlize hodina s vyzkousenim MAC produktu a s prijemnou asistentkou a nasledny nakup..to zni tak skvele ze to snad ani neni pravda :D Myslim ze bych si nevedela co vybrat, asi dalsi tvarenku, vcera mi prisla ta stejna jako mas ty a je..krasna, jen mi prijde mozna moc svetla, nevim :)

    OdpovědětVymazat
  14. kde nakupuješ věcičky od Mac ???? :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem vděčná a moc si ho vážím !♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...