NOVĚ mě najdeš na www.brunettie.com tak se zastav, těším se na tebe! ❤

úterý 5. února 2013

MAC Soft and Gentle - rozjasňovač

Krásný večer holky,

musím říct, že jsem se na psaní tohohle článku strašně těšila, protože jsem si tenhle rozjasňovač doslova vybojovala. Vše to vlastně začalo úplně nevině při lednovém líčení u MAC. Se slečnou vizážistkou jsme zkoušely všemožné odstíny tvářenek, rtěnek, stínů, pudrů, korektorů a linek a mě napadlo vyzkoušet nějaký rozjasňovač. Je sice pravda, že už jsem jeden doma od Sephory měla, ale říkala jsem si, že když už mám možnost si takhle všechno vyzkoušet, tak proč toho nevyužít. No a právě v ten moment se to stalo. Slečna vizážistka mi přinesla ukázat tohohle miláčka. Už od pohledu jsem věděla, že když mi bude na obličeji slušet, musí mi říkat paní. O to byl můj údiv větší, když mi slečna sdělila, že ho mají vyprodaný a MAC ho dokonce chce stahovat z prodeje! Že prý bude dostupný jen v některých limitkách (klasika, co je dobré, to přestanou vyrábět). Naštěstí byl personál chodovské pobočky moc ochotný a hned mi zavolali na Flóru, jestli tam ještě náhodou nějaký nemají. A světe div se, měli tam posledních pár kusů. Otázka slečny vizážistky jestli ho chci zarezervovat byla zbytečná, protože už jsem si v hlavě plánovala, jak se s ním zítra budu líčit. Takže plán na následující den byl jasný, jela jsem si pro něj na Flóru....


Ze začátku bych asi měla zmínit to, že po cca týdnu používání jsem z něj byla pěkně zklamaná. Buď jsem čekala víc nebo mě svou funkčností nijak zvlášť nenadchnul. Přece jen když dáte za rozjasňovač 790 ,-, čekáte od něj NĚCO. No a to něco mi u něj ze začátku chybělo. Co mi vadilo v první řadě byla jeho výdrž, která se pohybuje něco kolem 5-7 hodin. Další věc, která mě docela rozčiluje je, že strašně práší, ale jako opravdu brutálně. A do třetice (aby toho nebylo málo) byla práce s ním naprosto příšerná a trvalo mi strašně dlouho než jsem si na tváře něco nanesla. Přišlo mi totiž, že pokud  rozjasňovač nanáším štětcem, tak se na něj nic nezachytí, tudíž na tvářích je velké prosté nic. Vyřešila jsem to nanášením prstů, ale řekněme si, to taky není úplně ideální řešení. Navíc při mém každodenním ranním shonu je to věc jaksi zdlouhavá, tudíž nepraktická. Jedinou útěchou mi bylo kochání se jeho božskou barvu uvnitř krabičky.


No, dopadlo to nakonec tak, že už jsem se smířila s tím, že jsem vyhodila zbytečně pár stovek a rozjasňovač vytáhnu jen příležitostně. Když jsem ale jednou otevřela šuplík s tvářenkami a sáhla po své oblíbené, pozastavila jsem se u tohohle rozjasňovače a řekla si, že mu dám ještě jednu šanci. A co se nestalo? Nevím jak je to možné, ale rozjasňovač najednou prášil o poznání méně, výdrž byla taky lepší než na první pohled a štětcem jsem ho nanesla bez problému. Koukala jsem jak blázen a nevěřícně kroutila hlavou. Takže se stalo něco neuvěřitelného, používám ho teď každý den a jsem s ním maximálně spokojená.


Kdybych to tedy měla shrnout, tak co se týče nanášení, tak to jsem musela dělat zprvu špatně. Takže nanášení byla moje chyba. Co ale moje chyba nebyla je výdrž, na kterou jsem ale také vyzrála, protože si prostě toho rozjasňovače na líčka dám trošku víc a krásně se to vyrovná. Co pořád trošku přetrvává je prášení, ale to mu ráda odpustím, protože když se podíváte na fotku na ruce, dokážete si asi živě představit jaká nádhera to musí být například na sluníčku. Další velkou výhodou jsou miniaturní zlaté třpytečky, díky kterým vypadá rozjasňovač prostě božsky. Takže pokud nad ním váháte a seženete ho ještě někde, tak za
mě říkám ano ano ano! Kupte si ho a naučte se ho milovat stejně jako já :)

Tak co, zviklala jsem Vás? Nebo máte pro nás ostatní jiný tip na úžasný rozjasňovač?

Zatím krásný večer, Vaše LL*

14 komentářů:

  1. ja skusenosti velmi s rozjasnovačmi nemám, ale tento vyzerá celkom zaujímavo.

    OdpovědětVymazat
  2. další MACík? to mě zabije :D krásnej,úplně ho vidím na sobě

    OdpovědětVymazat
  3. Já si poslední dobou na rozjasňovačích ujíždím :D ... sem tomu přišla na chuť až teď:) už mám pr kousků objednaných ale z těch levnější o MACu se mi může zdát :D

    http://diarybylucinda.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Zkušenosti nemám, ale barva je uchvatna a mohlo by to udělat velký dojem:)

    littleann5.blogspot.cz :)

    OdpovědětVymazat
  5. jůů krásný, a cena není nejhorší ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Barevný rozjasňovač jsem zatím nezkusila, ujíždím na těch bílých. :-)

    allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Já si na jaře chci udělat radost rozjasňovačem od Channelu tak uvidíme jestli výjdou penízky, ale tento je vážně nádherný. Viděla jsem ho v hodně videích u Američanek a vypadá luxusně!

    http://themakeupeuphoria.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se na ten od Chanelu koukala, ale ta cena mě dost odrazuje:D No uvidíme

      Vymazat

Za každý komentář jsem vděčná a moc si ho vážím !♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...