NOVĚ mě najdeš na www.brunettie.com tak se zastav, těším se na tebe! ❤

pondělí 18. března 2013

Kde všude najdete LUXY LADY?

Krásný večer všem,

ano ano, Luxy Lady je sice imaginární postava, jejíž drogou je kosmetika, ale to nebrání tomu, aby měla založenou sociální síť nebo se nepodělila o své fotky přes instagram. No a pokud Vás LL aspoň trošku baví a máte ji rády, možná byste rády věděly, kde všude ji lze najít..


FACEBOOK
No to je velice nečekané, že? V dnešní době už má facebook opravdu každý a já tam nesmím chybět! Navíc se na faceboku můžete dočíst nejnovější drby, uvidíte jako první mé fotky a navíc se dozvíte o připravovaných článcích. A co víc, i Vy totiž můžete být součástí tohoto blogu prostřednictvím facebookových anket, kde se každý názor počítá. Takže určitě klikněte na obrázek níže a lajkněte, ať Vám nic neuteče:)



INSTAGRAM
O existenci Instagramu vím teprve krátce, takža chápu, že to některé z Vás neznají. Ve zkratce je to super program na sdílení fotek se světem. Funguje to ale klasicky jako facebook, kdy máte nějaké oblíbené kanály, které odebíráte. S tím rozdílem, že nepíšete statusy apod ale jen sdílíte fotky. S kýmkoliv po celém světě. Dokonce i s celebritami.Zkrátka a dobře jen fotíte a sdílíte:) Takže kdo ho ještě nemá, tak povinně nainstalovat a sledovat:) Jsem tam pod nickem terezka292.



YOUTUBE CHANNEL
Na mém youtube kanálu zatím sice najdete pouze jedno video, ale co nevidět tam přibudou další dvě videa, která jsem pro Vás dnes natočila a slibuji, že se máte na co těšit. A na jedno z nich se můžete těšit už brzy, takže se určitě přihlaste k odběru, ať Vám žádné další video neuteče. Opět stačí jen kliknout na obrázek níže.


ASK.FM
Nejrychlejší a nejsnadnější způsob jak se mě zeptat na cokoliv, co Vás napadne a zajímá. Tuhle aplikaci najdete nově vpravo ve sloupečku, pod ikonkou mých pravidelných čtenářů. Takže se těším na Vaše dotazy, náměty i připomínky. Opět stačí jednoduše kliknout na obrázek:)



E-MAIL
A na konec nás starý a dobrý e-mail, který asi máme všichni. Spíš jsem Vám chtěla říct, že pokud máte nějaké dotazy k mému blogu nebo přímo k mé osobě a chcete to ,,řešit soukromě" tak je Vám k dispozici můj mail luxylady2@seznam.cz.

No a to už je tedy vše a už konečně vidíte, kde všude jsem a kde mě můžete najít. Určitě budu ráda pokud mě budete odebírat na youtube a dáte like na fb stránce. Nesmí Vám přece nic utéct ne? A další výhoda? No přece giveaway pouze pro odběratele:)
LL*

2 komentáře:

  1. Ahoj, prosím Ťa môžeš mi odporučiť vhodnú kameru a program na úpravu videa? Máš ich veľmi pekné :-)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem vděčná a moc si ho vážím !♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...