NOVĚ mě najdeš na www.brunettie.com tak se zastav, těším se na tebe! ❤

úterý 30. dubna 2013

Dokážu žít a jíst zdravěji?

Ne že bych neměla ráda zeleninu. To jen tak na úvod, abyste si nemyslely že jsem výživový barbar. Zeleninu mám docela ráda a až na cuketu a brokolici jím vše. Dokonce miluju obyčejný salát s kapkou olivového oleje. Problém je ale v tom, že na zdravější životosprávu jaksi nemám čas. Jasně, řeknete si, že je to jen další výmluva, kterou používá většina lidí - převážně žen. Ale já opravdu čas nemám a hlavně jako práci dělám sedavé zaměstnání, takže v práci mám skoro permanentně hlad a proto dost jím. A né příliš zdravě.

Proto jsem si říkala, že tím, jak se blíží léto bych to chtěla změnit. Neříkám úplně, že chci držet nějakou dietu. Protože nepotřebuji nějak drasticky zhubnout. Spíš jde o to, že bych chtěla jíst zdravěji, nepít sladké limonády, zařadit do svého jídelníčku víc zeleniny a ovoce, vyhnout se smaženým věcem,.....znáte to. Vlastně si myslím, že většina lidí zná tuhle teoretickou část toho, co by neměli, ale stejně to nedělají. Ale proč?
Protože je přece tolik skvělých a lahodných věcí, které ale nejsou bohužel zdravé. Některé vůbec. Možná proto jsou tak lákavé. I pro mě. Takže když sedíme v restauraci a rozhoduji se nad úžasnou vepřovou panenkou nebo lehkým salátem, většinou stejně vyhraje maso. Jsem prostě masová a bohužel nikdy nebudu vegetariánka. Umřela bych hladem.
Takže je to tak, že se nechci vzdát všech těch dobrot, protože si myslím, že tělo si prostě řekne co potřebuje. Ale myslím, že do začátku těchto pár kroků by mi mohla pomoct....
  • pít neperlivou vodu místo sladkých vod či limonád
  • vyhýbat se brambůrkům 
  • nejíst smažené věci a omezit návštěvu fastfoodů
  • do stravy vložit víc zeleniny a ovoce
  • začít cvičit

No a tohle by snad mohlo stačit ne? Co myslíte? Myslíte, že může člověk jíst zdravě-nezdravě. Že může být nějaká zlatá střední cesta? 

24 komentářů:

  1. Tak hodně štěstí, ať všechny plánované kroky splníš a jde to ;) taky jsem nedávno začala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych taky měla začít, ale nějakému KFC se prostě neubráním..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda se musím přiznat, že naopak ujíždím na mekáči :) V KFC si dávám jen salát, který teda miluju !

      Vymazat
  3. Tyhle kroky se mi zdají být docela realistické, tak držím palce ať to vyjde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi to nezdá zas tak hrozné :) Uvidíme, jaké to bude do budoucna..

      Vymazat
  4. dá sa to. ja sladké limonády nepijem už snád 10 rokov, občas si dám kolu. Bramburky mi nikdy nechutili a ani ich nejem. a do fastfoodu som nikdy nechodila, ani nechodím, možno 3 krát v živote som si tam dala kávu. A vobec mi toto nechýba. Čo je ale moja závislosť je sladké. Asi preto ma neláka fastfood ani chipsy :) ja ked zhrešiť, tak radšej niečim sladkým :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš zase super! :) Já třeba miluju s dát večer vínko a chipsy...takže to mi taky končí :( :D

      Vymazat
  5. tie pravidlá aj celkom dodrŽiavam o.O

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem šla do sebe a stojí to za to. Výsledky jsou vidět ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ráda slyším, zdraví je přece nejpřednější !:)

      Vymazat
  7. Já se tohohle držím a stejně jsem furt stejná..:(:D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak každý máme jiný metabolismus viď, takže každému to asi nepomůže :) Ale jako začátek dobré :)

      Vymazat
  8. Já s přestávkami hubnu už nějaký ten pátek. Ale u mě se hubne zásadně pohybem, protože mám strašnou závislost na sladkém a toho se prostě nevzdám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No o těch závislostech mi povídej! :D Mám jich tolik že je ani nespočítám :)

      Vymazat
  9. Hodně štěstí! Také se snažim tohle dodržovat, je to už 10 dní a 1 kg mám dole! :) To jde :)
    Nicol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, tobě taky hodně štěstí, ať je těch kil dole co nejvíc :))

      Vymazat
  10. Hodně zdaru! Já tedy splňuji vše, jen brambůrkům se nevyhýbám občas...ale zeleninu jím denně a kopec zeleniny a stejně jsem tlustá jako... :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) Ono když by chtěl člověk opravdu zhubnout...jako víc než pár kilo, tak už je to asi těžší práce a běh na dlouhou trať :)

      Vymazat
  11. To zvládneš, tohle je takový normální základ na který si člověk zvykne hned... A myslím, že jenom ta výměna sladkých limonád za vodu udělá hodně. Každopádně budu držet palce! Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, taky si myslím, že to není nijak drastické, ale udělá to hodně :)

      Vymazat
  12. Tuhle otázku si já sama kladu už 10 let, a nenašla jsem na ni nikdy odpověď, ale zkouším to ;)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem vděčná a moc si ho vážím !♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...