NOVĚ mě najdeš na www.brunettie.com tak se zastav, těším se na tebe! ❤

pátek 26. dubna 2013

Drahý vs. Levný - Báze pod oční stíny

Krásný večer mé nejmilejší,

dnes tu máme už několikátý článek, ve které Vám pro srovnání ukazuji dva produkty, kteří jsou sice cenou trochu někde jinde, ale kvalitativně můžou být stejné. A protože je tato série u Vás  vcelku oblíbená, rozhodla jsem se Vám ukázat srovnání věci, bez které se při líčení očí neobejdete. A ano, hádáte správně, je to báze pod oční stíny. Přece jen, kdo si maluje stíny a chce, aby mu líčení vydrželo celý den, po bázi jednoduše sáhne. Ale vlastně po jaké sáhnout? Je opravdu ta drahá tak dobrá a ty levné nestojí za nic?


Tahle báze v tělové barvě je od značky ELF a stála mě pouhých 39,- a myslím, že jsem ji zrovna kupovala ve slevě, takže ještě o něco míň. Říkala jsem si, že asi za tu cenu to nebude nějaký zázrak, ale v době koupě jsem bázi nutně potřebovala a tak jsem ji prostě do košíku přihodila taky. A ejhle! Jaké překvapení! Báze mi neuvěřitelně sedla a byla jsem s ní maximálně spokojená. Nejenže zafixuje stíny na celý den, ale přidává jim na intenzitě. A dokonce stíny, které byly málo pigmentované a moc nekreslily, tak z nich báze dokázala dostat to nejlepší. A když se nad tím tak zamyslím, báze za pár korun a mám ji už cca 3/4 roku a pořád ,,kreslí" stejně jako v den, kdy jsem ji vyzkoušela poprvé.



Po vychválení elfí báze Vás možná napadne, proč jsem si pořizovala dražší kousek. A díky bohu za to, že jsem za něj nedala ani korunu! Protože jsem tuhle miniaturu slavné báze od Urban Decay dostala jako dárek k NAKED paletce. Je pravda, že jsem tuhle vychvalovanou bázi chtěla zkusit a uvažovala jsem o její koupi, takže se mi i docela hodilo, že jsem si ji mohla ozkoušet ,,zdarma" (zdarma je samozřejmě v úvozovkách, jelikož si UD určitě do ceny paletky započítalo cenu báze, no nic).  A jsem teda fakt ráda, že jsem si ji za plnou cenu nekoupila. Sice ta báze není špatná, je vcelku dobrá, ale nenašla jsem na ni nic lepšího než na tý z elfu. Dokonce bych řekla - a tomu se taky sama divím, že elfí je větší držák než UD.


KONEČNÉ SKÓRE:

                                          ELF                                                        URBAN DECAY
výdrž                                    1                                  -                                    0
parfemace                             0                                 -                                     0
cena                                     1                                  -                                     0
konzistence                           1                                  -                                     0
barevné spektrum                  1                                 -                                      1
velikost                                 1                                  -                                      1
obal                                      0                                  -                                      1                  
                                            5                                   -                                      3


Co se týká mého celkového dojmu a názoru, tak Primer Posion za ty peníze prostě nestojí. Kdyby jsme žily v USA nebo aspoň měly jejich ceny tak možná, ale takhle opravdu ne. Báze od Elfu za pár korun udělá stejnou parádu a fakt dlouho vydrží. Nevím proč, ale asi jsem bázi od UD nějak nepropadla a neobjevila její kouzlo, kvůli kterému ji milují miliony holek po celém světě. Já jsem ráda, že jsem ji vyzkoušela, ale ve velké verzi a za plnou cenu ji děkuji nechci. Naopak se ráda vrátím k elfí.
Zajímalo by mně, jaký je Váš názor? Máte doma některou z nich a pokud ano jak jste spokojené?

16 komentářů:

  1. Já s bází od Elfu jsem hodně spokojená a ta cena je výborná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja teda z týchto dvoch vlastním tu od Elfu a mám ju velmi rada, o cene ani nevravím, už mi síce došla, tak si mi pripomenula aspon, že si musím kupit ďalšiu do zásoby :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si taky koupím další do zásoby až bude nějaká akce poštovné zdarma nebo podobně :)

      Vymazat
  3. Já mám ten od Elfu a mám ho ráději než od essence)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Essence jsem nezkoušela, ale všude jsem četla že není nic moc:/

      Vymazat
  4. Bázi od Elfu jsem nezkoušela, ale možná ji zkusím, zajímalo by mě, jestli je skutečně lepší, než ta od UD (která mi vydrží celý den a považuji ji za nejlepší bázi, kterou jsem kdy měla) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neříkám úplně, že je mezi nimi nějaký extra rozdíl. Ale přijde mi, že na mých víčkách ta od Elf prostě drží dýl. A i kdyby byly minimálně stejné, tak ta cena mě přesvědčí o koupi té od Elfu:)

      Vymazat
  5. To by mě nenapadlo, že ta od UD v testu propadne a to rovnou s Elfem :)..jsem ráda, že to vím :).

    OdpovědětVymazat
  6. S elfem jsem také moc spokojená a dnes je to poprvé co nečtu jenom samou chválu na UD :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jsem ji prostě tolik nepodlehla jako zbytek světa :)

      Vymazat
  7. Já mám teda UD a spokojená jsem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neříkám, že sem sní nebyla spokojená, ale Elfí mi přijde o krapet lepší a hlavně ta cena...

      Vymazat
  8. elf už musím vyskusat za tu cenu :)
    inak pozývam vás na moju GA :)

    http://mimslady.blogspot.sk/2013/04/prva-giveaway-na-uvitanou.html

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem vděčná a moc si ho vážím !♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...