NOVĚ mě najdeš na www.brunettie.com tak se zastav, těším se na tebe! ❤

úterý 7. května 2013

Shopping - duben 2013 (video)

Krásné odpoledne holky moje,

dnes si dáme další video a tentokrát se bude jednak o mé nákupy za duben. Sice jsem si říkala, že tenhle měsíc nebudu moc utrácet, ale znáte to, člověk míní a život mění. Na druhou stranu proč si taky neudělat radost a odměnit se malými drobnostmi :)
Některé věci mě zklamaly a jiné mě zase mile překvapily, ale tak je to vždy a se vším. Doufám také, že kvalita už bude lepší než u předchozího videa, jelikož mám novou zrcadlovku Nikon, která krásně fotí a doufám, že i dobře natáčí. Pokud se Vám moje videa líbí, nezapomeňte se přihlásit k odběru na YouTube, aby Vám nic neuteklo :)
 A čím jste si udělaly tento měsíc radost VY?

VIDEO - KLIK

14 komentářů:

  1. a já že máš Sephora tvářenku:) ten štětec Hakuro je blbý s tím loupáním, já mám Sigmu a žádný problém, a to nanášení je taky divný :D jako, že jsi flekatá, není to tvářenkou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to bohužel tvářenkou:( Zkoušela jsem všechny co mám doma a bohužel se mi to děje s každou.

      Vymazat
  2. Na tvoje videa jsem narazila až dneska a byla to chyba. Jsi strašně moc sympatická a už odebírám jak YT tak i přes google. Na Hakuro štětce se taky časem chystám. Teda ale s loupající rukojetí jsi mě hodně překvapila.

    Budu ráda, když se podíváš ke mě na blog http://umaleprincezny.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za kompliment, vážím si toho:) Jinak si myslím, že ten štětec byl prostě jen vadný kus, ale kdo ví, že jo?

      Vymazat
  3. Pěkný video ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé video..! Sprcháče od Baley jsou moc fajn..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) Já je strašně miluju a koukám se už po dalších :D

      Vymazat
  5. jéé, já ani nevěděla, že i točíš videa :) jinak ten NYC jsem porovnávala s Blotem, to je něco jiného než ty minerální (takže spolu se porovnávat nedají), ale Blot a NYC mi přijdou prostě stejné a na obličeji rozdíl nevidím :) Ovšem ten minerální pudr M.A.C bych moc ráda někdy zkusila :) A ten Hakuro štětec mě trochu šokoval, to musí být fakt nějaký vadný kus, takže ho být tebou reklamuju! Bavila jsem se se slečnou, co je má už pár let a jsou podle ní pořád v bezvadném stavu. Ani u těch mých nepozoruju, že by měly tendence se olupovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, že s Blotem, ale nějak se mi to v tom videu popletlo :) Já mám s tím od NYC asi problém, protože mám přece jen suchou pleŤ, no. A co se týká toho štětce, tak mám asi opravdu vadný kus no.

      Vymazat
  6. super veci :)) romy

    pozyvam na naš blog http://aj-ro-na.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Hezký video, a super věci sis koupila)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem vděčná a moc si ho vážím !♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...