NOVĚ mě najdeš na www.brunettie.com tak se zastav, těším se na tebe! ❤

pátek 28. června 2013

Jak zatočit s krupičkovou pletí

Musím se přiznat, a dobrovolně, že tenhle článek čekal na zveřejnění opravdu hodně dlouho. Nebyla jsem si totiž jistá, jestli mi tahle malá věcička skutečně pomáhá a nebo si to jen namlouvám. Znáte to, očekáváte od nějaké věci výsledky a tak nějak je ,,chcete" vidět, i když tam ve skutečnosti třeba vůbec nejsou. A tohohle jsem se taky bála. A proto jsem čekala a čekala a čekala...
Až do teď.


Musím se přiznat (zase), že na tenhle zázrak v krabičce mě přivedla jedna čtenářka. Bylo to vlastně tak, že jsem psala Petře z LovelyHair na fb stránku o radu, s tím, že mám na pleti ošklivou a nevzhlednou krupičku. A jelikož mám zároveň i suchou a citlivou pleť, peeling moc používat nemůžu. No a právě na tento dotaz reagovala jedna čtenářka s tím, že už dlouhou dobu používá toto Bambucké máslo a nemůže si ho vynachválit.
Dala jsem tedy na radu, zašla do DMka a koupila ho. Musím říct, že cena kolem 160,- mě nepříjemně překvapila, ale říkala jsem si, že pokud mi to pomůže, tak cena není nijak rozhodující. O to víc na mě máslo zapůsobilo, když jsem otočila krabičku a na etiketě stálo ,, působí blahodárně i na pleť postiženou ekzémy a lupénkou". Mě díky bohu tyhle problémy netrápí, ale podle popisu jsem si řekla, že to asi svoji práci plnit bude.


Hned po jeho otevření a první aplikaci jsem se trochu lekla konzistence. Máslo je totiž neuvěřitelně tuhé a jakoby tvrdé, takže se špatně nabírá. Já na jeho aplikaci používám špachtličku od Sephory na krémy a s tou to jde dobře. Co se týče rozmazávání na pleti, to je taky trochu horší. Jelikož je konzistence tak tuhá, tak musíte trošku přitlačit, aby jste máslo rovnoměrně rozetřely. Ale postupem času jsem přišla na fígl, že stačí chvilku nechat zteplat mezi prsty a pak to jde o poznání líp.


A na závěr to nejdůležitější! Tohle Bambucké máslo totiž skutečně funguje. Samozřejmě je to otázka dlouhodobého testování, ale už po prvních třech týdnech jsou znatelné rozdíly. Já už tohle máslo používám cirka tři měsíce a mezi touto dobou jsem ho několikrát přestala na chvíli používat. A opravdu to bylo znát.
Já jsem si ho v těch chladnějších dnech aplikovala ráno i večer na odlíčenou pleť, ale když už je teď o poznání tepleji, sáhnu po něm už jen večer. A můžu říct, že nejlépe se mi osvědčil, když jsem si dělala domácí peeling a následně nanesla tohle máslo. To jsem měla pleť nádherně hebkou.
Takže pokud máte někdo stejný problém jako já, určitě stojí za vyzkoušení, mě totiž moc pomohl.

Jak jste na tom s krupičkovou pletí Vy? Máte ji? Pokud ano, co na ni používáte?

19 komentářů:

  1. Od Salosu jsou snad všechny výrobky zázrak, já mám tenhle kalíšek na nehty a kůžičkua, je to super!

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ho doma taky a musím říct že ta cena je vážně zastrašující..ale pokud to pomůže..Já jsem četla že pomáhá na akné, že se po něm bolák hezky zahojí a zůstane jenom stroupek..ani prd, mě nepomohl na akné vůbec, ale tak třeba na něco jinýho fungovat bude :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na akné jsem ho nezkoušela, tak to nemůžu potvrdit, ale na tu krupičku mě osobně pomáhá moc.

      Vymazat
  3. Já ho používám na popáleniny(žehlička, horký plech atd.) a je vynikající. Jizvy jsou po něm mnohem světlejší a rychleji se hojí. Ale chce to mazat pravidelně a začít s tím co nejdřív po popálení. Káťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda o té pravidelnosti, protože vím, že jsem třeba na chvíli vynechala a bylo to znát.

      Vymazat
  4. Prírodné maslá/oleje sú pre pleť to najlepšie. Okrem tohoto ešte kakao, kokos, argan, makadamia... Rovnako blahodárne pôsobia aj na vlasy. Inak mne na krupičku a celkovo na zlepšenie vzhľadu pleti pomohla biofáza Nobilis Tilia.

    OdpovědětVymazat
  5. No, možná by to nemuselo být špatné vyzkoušet. Poslední dobou mám na čele taky takovou krupičku lehce:) Ale teda té ceny jsem se taky lekla:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta cena je trochu strašidelná, ale opravdu mi to máslo pomohlo.

      Vymazat
  6. to znie skvelo..:)) ja neviem ako mám tie moje problémy s pleťou už nazvať..netuším či je to krupička alebo čo ..ja som teraz začala používať večer po nočnom kréme, kokosový olej ..nie je to tak dlho,takže výsledky ešte nevidím zatiaľ žiadne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O kokosovém oleji jsem taky slyšela chválu, tak uvidíš jak na něj zareaguje tvoje pleť. A pak dej určitě vědět :)

      Vymazat
  7. Tyhle másla od Saloosu jsou super. Měla jsem jak tělové, tak i na nehty a rty. Všechny super! :)

    OdpovědětVymazat
  8. A nevíte někdo, jakého je to původu? Mám to taky na čela a spáncích a nějak si nedokážu vysvětlit, kde se to může brát, z čeho a proč :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec nevím právě! A taky mě to štve, chtěla bych vědět co to je a hlavně proč to je.

      Vymazat
  9. Mám sice balzám rakytník, ale účinky má zřejmě dosti podobné jako toto máslo. Já si ho dám vždycky na pár vteřin rozehřát do mikrovlnky a pak se s ním pracuje nádherně:) Ale je mi jasné, že to balzámu nedělá moc dobře:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevím, to bych se bála i o mikrovlnku i o máslo :D Ale pokud ti to vyhovuje, tak v tom není asi problém :)

      Vymazat
    2. Tak já to tam fakt mám tak tři vteřinky, takže ani s jedním se nic moc nestane:) A balzám je pak z vršku tekutej... Jenže já mám to malé vzorkovní balení, je pravda, že možná u velkého balení by mi toho bylo líto, aby se mi s ním něco nestalo:)

      Vymazat
  10. http://anett128.blog.cz/ ahoj prosím podívejte se a komentujte :)prosím :)

    OdpovědětVymazat
  11. I find this post to be quite interesting, the blogger did have the urge to share and surely the readers can say that there is a lot of information that have been provided. It is a blog worth revisiting, and while at it share information on Proposals Writing Service.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem vděčná a moc si ho vážím !♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...