NOVĚ mě najdeš na www.brunettie.com tak se zastav, těším se na tebe! ❤

středa 30. října 2013

Shopping - říjen 2013

Odkazy na zmiňované články:
- odkaz na konturovací pudr Bobbi Brown:http://luxylady2.blogspot.cz/2013/10/...
- odkaz na Hakuro štětce: http://luxylady2.blogspot.cz/2013/10/...
- odkaz na článek o Veletrhu:http://luxylady2.blogspot.cz/2013/10/...
- video o GIVEAWAY ! : http://www.youtube.com/watch?v=h3hzoC...

Dnešní video je další se sady nákupů, které ale tentokrát byly mírně rozsáhlé. A to jsem ke každému produktu neřekla tolik, kolik jsem chtěla! Kdybych totiž řekla tak nevím,jak by bylo video dlouhé:D 
Jinak je tohle opravdu poslední měsíc, kdy jsem si toho koupila tolik, protože se nezadržitelně blíží Vánoce a tak už koukám všude možně co bych kde komu koupila a hlavně šetřím peníze. Což asi každý, pokud ovšem nejste super bohatí. No, já nejsem :D
A co jste si tenhle měsíc koupili Vy? A taky Vám přijde, že tenhle měsíc zase šíleně rychle utekl?






16 komentářů:

  1. nádherná barva rtů a nehtů! Sluší ti to moc:) Naked paletku už mám na wishlistu taky pěknou chvilku:)
    TheHugeLover

    OdpovědětVymazat
  2. ty máš tak krásnu tvár,vlasy a úplne super sa vyjadruješ :) ..normálne si chvíľu myslím,že si barbie..:))
    inak nákupy parádne,závidím..páči sa mi tvoj výber odtieňov na rúže :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álee to snad nee:O Moc děkuji za takovou chválu a komplimenty!:)

      Vymazat
  3. Úplně jsi mě nalákala na tu paletku Naked Basic :) Vypadá opravdu skvěle, co se týče těch rtěnek, nejsi jediná, sestra má jednu, nevzpomínám si na odstín a také dělá to samé jako tobě :/ Moc se mi to tvoje video líbí a jsi hrozně roztomilá a baví mě tě poslouchat. :) Těším se na další ..
    Měj se krásně.

    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naked je prostě můj malý miláček :) No já jsem z těch Milani rtěnek dost zklamaná no :(

      Vymazat
  4. Mám rtěnku Milani v odstínu 22 Chilled brandy a drží jak přibitá... Dělají ti to i jiné rtěnky nebo jen tyto?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, že mi to ostatní rtěnky nedělají, jen tyhle Milani...

      Vymazat
  5. Vůbec mi u tebe nevadí když video překročí nějakou tu čtvrthodinku♥

    OdpovědětVymazat
  6. ty môžeš podľa mňa kludne točiť aj hodinové videá :) nové veci superrrr :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, hezké video :-)
    na ty odličovací houbičky se musím podívat! A to jsem byla dneska v Rossmannu, kdybych to věděla... A tvářenka od Sleek JÉJÉJÉ :-) No, tiše ti to závidím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc děkuju :) Jinak z těch houbiček jsem úplně hotová! Jsou skvělé :)

      Vymazat
  8. Já mám taky jednu rtěnku od Milani a drží mi dobře...dokonce i vydrží dýl jak jiný rtěnky :) Je to zvláštní, že tobě se slejvá...

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem vděčná a moc si ho vážím !♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...