NOVĚ mě najdeš na www.brunettie.com tak se zastav, těším se na tebe! ❤

pondělí 20. ledna 2014

Inspirace je všude tolik, ale kde ji berete Vy?

Tenhle článek berte jako takovou oddychovku od vší té kosmetiky, recenzí a videí. Dnes jsem akorát natočila Draw my life a můžu Vám říct, že jsem strašně vyčerpaná. Natáčela jsem to dvě hodiny, ještě mi v půlce dopsala fixa a kdybyste viděli polohu, ve které jsem musela být aby se to dobře natočilo ale já mohla normálně psát/kreslit - no něco neskutečného.
Ale o mém stěžování tenhle článek nebude. Spíš bych se chtěla věnovat věci, kterou vidáme každý den ať už si to uvědomujeme nebo ne a tou je - INSPIRACE.

Každý si pod tímhle slovem představí něco jiného, ale všichni asi tak nějak tušíme význam toho slova. Pro mě je inspirace cokoliv co vidím, slyším, cítím nebo vnímám a nějakým způsobem mi to něco dá a něco to ve mě zanechá. Nemusí to být nutně přímo z kosmetického světa, ale odkudkoliv. Vidíte nějakou hezkou výlohu, krásně naaranžovanou a utkví vám v paměti. A třeba za rok, až budete mít na starosti přípravu nějaké slavnostní tabule - vybaví se Vám krásná výloha a uděláte stůl podle použitých barev a dekorací v té výloze. Nebyl to žádný ukradený nápad, jen Vás to inspirovalo a když jste do toho přidali něco svého, něco ze sebe, bylo z toho už dílo vaše. Které zase může inspirovat další lidi na té oslavě a příště budou třeba zdobit Vánoční stromeček a vzpomenou si na zvolené barvy na stole a zahalí stromeček do oněch barev. Zase je to inspirace pro někoho dalšího... Tak do nekonečna.

Inspiraci většina lidí hledá u někoho slavného, známého či oblíbeného. Ať už třeba hledáte inspiraci v časopisech, na internetu nebo v hlavě, víte, co hledáte. Když máte zbrusu nový bílý kabát, ale nemůžete přijít na to, s čím ho dobře zkombinovat, zapnete si nějaký fashion blog nebo projedete google obrázky. Prostě víte, co hledáte a dokonce víte, kde to najít. Nebo chcete přestavět pokoj - jedete do Ikei, nakoupíte designerské časopisy nebo se podíváte na pár rad na internet. A hledáte inspiraci. Hledáte něco, co Vás zaujme, abyste tam pak mohli dát něco svého.

A tak je to i v kosmetice - myslím si, že se nikdo nelíčí stejně jako já. Myslím, úplně přesné produkty i postup. Většina z nás si jen vybere produkt, který mu podle recenze nebo doporučení má sedět a vyzkouší ho - popřípadě používá. Nebo se koukáte na nějaké kosmetické video a vidíte, že slečna má v pokoji třeba zrcadlo - nádherné, které nemůžete přehlédnout. A v té chvíli, kdy ho vidíte, už pouštíte fantazii a myšlenky volně proudit a přemýšlíte, kde by se dalo sehnat, kolik asi stojí, hodilo by se k Vám do pokoje? A už zasahuje inspirace a Vy si třeba představujete jak by to zrcadlo vypadalo vedle té Vaší skríně. A přitom to video nebylo o tom zrcadle, ale bylo o tmavém make-upu.

Inspirace je zkrátka všude kolem nás a je zcela na Vás, kde si ji najdete. Můžete ji najít v lidech, v místech, v pocitech, v síle či slabosti, dokonce i ve zvířatech, můžete ji najít i v tak obyčejné a zprvu povrchní věci jako videu o vypotřebovaných produktech. A že se Vám zdá, že ta holka, která sedí na druhé straně té kamery, se chová podobně jako jiná? Zdání klame, někdy jsme inspirováni natolik, že se nevědomě inspirací necháme ovládat....


4 komentáře:

  1. S tím musí souhlasit:) Co jsem si tak poslední dobou všimla na sobě i na okolí,že když si někdo najde nějaký vzor,inspiraci začíná se chovat přesně jako dotyčný člověk. A je docela těžké si zrovna uvědomit, že už nás to úplně pohlcuje a ovládá:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja sa najcastejsie inspirujem asi na nete, takto ako si prechadzam blogy, to je super :) a co sa tyka oblecenia to asi v serialoch :)

    Posledny tyzden Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuji !:) Taky si myslím, že v dnešní době je té inspirace potažmo pak už kopírky opravdu hodně :/

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem vděčná a moc si ho vážím !♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...