NOVĚ mě najdeš na www.brunettie.com tak se zastav, těším se na tebe! ❤

středa 5. února 2014

Fashion Haul - Výprodeje

PŘEPNI DO HD A ČTI DÁL PRO VÍCE INFORMACÍ...

Nezapomeň dát PALEC NAHORU, pokud se ti video líbilo a ODBĚR, aby ti nic neuteklo ☺

Teda jsem na sebe pyšná, že video je relativně krárké, protože když jsem viděla ten štos věcí, říkala jsem si, že tu budu až do zítra. Naštěstí se mi tím podařilo prokousat pod 20 minut, což beru jako úspěch:)
A dokonce můžete vidět i mého speciálního hosta, který mi pomáhal natáčet další díl oblíkacích nákupů. Takže jsem v tom v podstatě nebyla sama.

CO MÁM NA SOBĚ:
Oblečení: HM
Hodinky: STORM
Nehty: She 314

TOČÍM S -- Nikon D5100
EDITOR VIDEÍ -- iMovie 9.09

KDE VŠUDE MĚ NAJDETE:
BLOG: http://luxylady2.blogspot.cz/
FACEBOOK: https://www.facebook.com/luxylady2
INSTAGRAM: #Terezka292
E-MAIL: luxylady2@seznam.cz
ASK.ME: http://ask.fm/LuxyLady





7 komentářů:

  1. Zrovna jsem si ve chvíli, kdy jsi říkala, že máš dnes hrozný vlasy, říkala, jak máš v tomto videu ty vlasy krásný :)
    Jinak super video jako vždy a těším se na outfitové posty :)
    Blaní

    OdpovědětVymazat
  2. ty jo, na té fotce vypadáš, že máš mikádo, hrozně by ti slušelo :D
    ty košile jsou krásný, taky je ráda nosim :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak si nejsem jistá, zda ty legíny hezky tvarují zadek nebo prostě pěknej zadek máš... :-D
    Ty halenky a košile jsou nádherný!

    OdpovědětVymazat
  4. Ve videu vypadáš krásně a pěkné úlovky :)

    OdpovědětVymazat
  5. A mě nejvíc zaujala ta čivavka, takhle krásně zbarvenou jsem ještě neviděla :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Teri, objevila jsem Tě nedávno a zkoukla všechny videa najednou! Nedalo se přestat:) Jsi super - milá, hezká, příjemně se posloucháš, na nic si nehraješ....Dlouho jsem koukala na PéťuLovely...ale předčila jsi ji ve velkém!:) - pro mě tedy:)
    Tak a teď dotaz:) - prosím odkud máš ten hrubý zlatý náhrdelník (řetěz) - je to ten z HM? Dlouho ho sháním a prý tam byl podobný, ale už je vyprodaný:((
    Barča

    OdpovědětVymazat
  7. ta temně modrá "halenka" je moc pěkná :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem vděčná a moc si ho vážím !♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...