NOVĚ mě najdeš na www.brunettie.com tak se zastav, těším se na tebe! ❤

úterý 25. února 2014

Srovnání BB krémů

PŘEPNI DO HD A ČTI DÁL PRO VÍCE INFORMACÍ...

Nezapomeň dát PALEC NAHORU, pokud se ti video líbilo a ODBĚR, aby ti nic neuteklo ☺


Dnešní video je maličko opožděné, ale znáte to, někdy je to prostě tak, že čas je Vaším nepřítelem. Nicméně se dnes můžete těšit na přehlídku pár vzorečků BB krémů od SKIN 79, které jsem měla možnost vyzkoušet díky e-shopu: www.BB-cream.cz 

CO MÁM NA SOBĚ:
Oblečení: košile HM
Hodinky: STORM
Rty: RIMMEL 360
Nehty: ELF Champagne

TOČÍM S -- Nikon D5100
EDITOR VIDEÍ -- iMovie 9.09

KDE VŠUDE MĚ NAJDETE:
BLOG: http://luxylady2.blogspot.cz/
FACEBOOK: https://www.facebook.com/luxylady2
INSTAGRAM: #Terezka292
E-MAIL: luxylady2@seznam.cz
ASK.ME: http://ask.fm/LuxyLady






3 komentáře:

  1. Tak tohle je pro mě hodně mimo, asijské BB creamy jsou právě typické dobrou kryvostí a spoustou dalších vlastností, takže není dobré je hodnotit jako "nějaké" tónováky. Nehledě na to, že podle vzorečku se to těžko soudí, jediné, co jsem se dozvěděla je, jak jsou na tom s parfemací a to jsem opravdu vědět nepotřebovala. Za mě palec dolů za tohle video.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mě tedy nepřijde, že všechny tyto BB krémy dobře kryjí - nebo dokonce stejně. A máš pravdu, ze vzorečku se dá poznat o trochu mín, než normálně, ale opět - krytí, parfemace či odstín se dá poznat celkem dobře. To samé struktura. A jak jsem zmiňovala na BB krémy nejsem a ani nechci být odborník. Jen jsem sdělila svůj názor a prvotní informace :)

      Vymazat
  2. Každé tvoje video je úžasné ;) a tieto vlasy ti podľa mňa sadli úplne najviac,palec hore :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem vděčná a moc si ho vážím !♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...