NOVĚ mě najdeš na www.brunettie.com tak se zastav, těším se na tebe! ❤

pátek 6. června 2014

ASTOR Fashion Studio, č. 3234

Jestli mě čtete či sledujete déle víte, že na dražší laky já zkrátka nejsem. Musela by to být opravdu krásná barva, která by mě zaujala a já ji musela mít. Ale za normálnícg okolností si vystačím se značkami jako je Essence, She nebo Colorama, což je pro mě to nejdražší. Proto za ty dražší laky považuju například Astor a Max Factor a nikdy jsem od nich žádný lak neměla.
Ale jednou jsem byla v DM a zkrátka jsem nějak zavítala ke stojanu s Astorem. Že jsem si koupila jejich pudr, který mě nijak nenadchnul a přijde mi dost průměrný na tom že je od téhle značky a stojí tolik kolik stojí už z videa víte. Ale co nevíte je to, že jsem si s pudrem koupila i tenhle krásný lak na nehty, který mě zaujal na první pohled. A bylo mi úplně jedno kolik stojí nebo od jaké je značky, prostě jsem ho musela mít. Protože ta barva byla něčím specifická.


Je to lak z kolekce Fashion Studio, v odstínu 3234 - Irrisible Cherry . Je to ta nejnádhernější červená, jakou jsem kdy viděla. Na téhle fotce to možná trošku zkresluje, ale lak je tmavě červený a pokud si dám dvě a více vrstev, umí se dokonce tvářit až trochu fialově. Je to až neuvěřitelné, jaký je to chameleon.
Co mě na něm ale mrzí, je výdrž. Bohužel jsem se přesvědčila, proč si dražší laky nekupuju. Vyhodila jsem za něj nějakých osmdesát korun a mám kvalitu srovnatelnou s Essence lakem za třicet. Lak totiž bez topcoatu nevydrží v dobrém stavu na nehtech ani dva dny a hned se začne oloupávat a nevypadá to samozřejmě dobře. S topcoatem to ale není o moc lepší a výdrž se posune tak o den. Ze začátku jsem si myslela, že je to mými nehty, v poslední době je nemám úplně nejlepší, protože jsem přestala používat ten zpevnovač. Ale zkoušela ho i mamka a takhle to dopadlo:


A to je den poté, co si mamka nehty lakem nalakovala. Je to sice v jedné vsrtvě, ale chtěla jsem aby bylo dobře vidět, jak se lak zvláštně drolí. Ale protože je to božská barva, já mu to zkrátka odpustím. Protože když přimhouřím oči u výdrže, je lak skvělý. Hezky pigmentovaný, štěteček je tak akorát tlustý, takže se sním dobře a pohodlně nalakuje celý nehet, dobře se dá odlakovat a po odlakování mi na nehtech nezůstávají žádné zbytky nebo červené fleky.
Jen kdyby tu výdrž někdo trochu prodloužil...Proto je to pro mě trochu zklámání, když najdete barvu, která vám strašně sedne a hned Vás upoutá, ale skoro ji nemůžete nosit, protože na nehtech zkrátka nevydrží.

7 komentářů:

  1. Tieto Astor laky su nanic, ale s Max Factor a Loreal lakmi mam velmi dobru skusenost :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tiez si na drahych lakoch moc nezakladam a bezne na ne minam max 50 kc (vynimocne do 100, ale fakt ze vynimocne)..z Astor fashion studio mam tiez jeden exemplar (kupeny za 19 kc), ale prevlada sklamanie. Obstojne krytie dosiahnutelne po 2-3 vrstve (svetloruzova farba), dlhe schnutie (v porovani s essence, rimmel..). Kamoske sa mintovy olupal este v den nalakovania a to uz je fakt sila..
    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  3. Farba krásna, ale keď má také vlastnosti, ako popisuješ, veľká výhra to nebude. Pozerala som tieto laky akurát včera v DM a dobre, že som sa nenechala zlákať.

    OdpovědětVymazat
  4. no ja som si predvcerom kupila dva - bol vypredaj za 19kc(o; a s tou vydrzou je to svata pravda, mne sa dokonca dve spicky odlupli este v ten isty vecer... zajtra chystam aj blog o nom, ak by si si ho chcela precitat(o; gomistories

    OdpovědětVymazat
  5. ja som si kúpila modrý.je trochu taký tmavo modrý ale super drží.

    pls follow me:
    http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem vděčná a moc si ho vážím !♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...