NOVĚ mě najdeš na www.brunettie.com tak se zastav, těším se na tebe! ❤

pátek 13. června 2014

Moje 3 Nejoblíbenější Letní Rtěnky

Léto je zkrátka ideální čas na neon. A nejen ten na očích, ale i ten na rtech. Chápu, že pro některé i přesto, že sluníčko vybízí k nahození výrazné a zářivé rtěnky, tak do toho zkrátka nepůjdou a maximálně své rty zahalí do odstínů korálové nebo lososové. V horším případě jen do barevného balzámu.


Mě bohužel tyhle barvy vůbec nesluší a nerada je na rtech nosím, za to na neonových růžových či fialových se vyřádím ráda.
A proto pro mě bylo až nemožné vybrat jen tři rtěnky, které mají reprezentovat to, co si v létě vezmu nejradši.


Moje srdcovka už od prvního použití. Viděli jste ji už stokrát a ještě ji hodněkrát uvidíte, protože je to jedna z nejlepších rtěnek, které mám. Její pigmentace je něco neskutečnýho, výdrž je prostě fantastická a to ikdyž piju a jím. A to nejlepší na ní je fakt, že i přesto, že skvěle drží, je krásně krémová a nezalézá do vrásek. Vůbec pod ní nemusím dávat konturku a přitom se s ní dobře vykreslí rty. Jediná škoda je, že se mi z této kolekce žádné jiné rtěnky nelíbí, protože bych je chtěla všechny! Mimochodem, je to odstín 007 Bubbly - ASTOR.


Nerozumím v první řadě tomu, proč Essence má tak blbou vlastnost, že všechny výrobky, které za něco opravdu stojí a jsou povedené má tendenci stahovat z prodeje. Protože tenhle lip cream za koupi rozhodně stál a jsem hrozně ráda, že jsem ho tenkrát do toho košíku přihodila. Protože bych si nikdy neřekla, že za skoro sedmdesát korun si koupím něco, co mi na rtech vydrží tolik hodin. Navíc zasychá do matna, což mě se moc líbí, ale na druhou stranu nemá vlastnosti matné rtěnky. To znamená, že nezalézá do vrásek a nevysušuje rty. Taky se obejdu bez konturky a vydržíme spolu jíst i pít po pár hodin bez jakékoliv známky narušení struktury. Jediné co mi trochu vadí je ten chemický zápach, který ale naštěstí na rtech není cítít. Jinak tenhle odstín 02 Smooth Berry prostě zbožnuju.


Nejnovější přírůstek do mé rtěnkové rodiny, který jste ještě ani neměli možnost vidět. Dostala jsem ji totiž od kolegyně z práce, že prý mi bude určitě takhle výrazná barva slušet. A světe div se, i já můžu říct, že mi vážně sedí! Je sice výše zmíněné Astorce trošku podobná, ale tahle od Estée Lauder v odstínu Fuchsia Fever je přece jen na té fialovější straně, což je samozřejmě skvělým zpestřením. A protože se pyšní takovými vlastnostmi jako je dlouhá výdrž, která je kolem 3-5 hodin, krémovitou strukturou a nevysušujícími rty, je mi opravdu skvělým společníkem. Protože co je hezčí než obyčejný jedno či dvou barevný outfit okořeněný o špetku neonu?

zleva: OO7 -ASTOR, ESSENCE, ESTÉE LAUDER


9 komentářů:

  1. ja ťa obdivujem s tými rúžmi :) nemám odvahu si dať výraznejší rúž, tu by všetci na mňa zazerali a teda červený mi riadne zvýrazňuje žlté zuby :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já si teď v těch hicech taky oblíbila výrazné rtěnky...a zrovna sem si přinesla z nákupu fuchsiovou Catrice a těšim se, až jí vytáhnu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo Essence se mi taky líbí :))) Mám odstín 01 a nemuzu si ji vynachválit, tohle se jim opravdu povedlo :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. já na tyhle výrazné rtěnky vůbec nejsem, jedou u mně světle růžové a nude :)

    OdpovědětVymazat
  5. stay matte je boží :) mooc se mi líbí mám ho doma akorát v jiné barvě a je užasnej :)

    OdpovědětVymazat
  6. mne sa paci ta posledna najviac :D jednu z tych essence som mala a aj ked sa mi ta vona trochu paci, robi ju pre mna nenositelnou a jj tiez sa dost rozlieza :D inak pokial viem, essence ma mat nejaky produkt kt ich ma nahradit ale neviem kedy, velmi to nesledujem

    OdpovědětVymazat
  7. Nejvíce se mi líbí barvička od Essence na rtech musí vypadat nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  8. tyhle barvičky mi jdou k létu možná ještě víc než korálová či lososová :) krásný, budu muset nějakou takovou nádheru vyvětrat :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem vděčná a moc si ho vážím !♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...