NOVĚ mě najdeš na www.brunettie.com tak se zastav, těším se na tebe! ❤

pondělí 2. června 2014

Proč jsem začala s blogováním...

Dneska bych tomu pondělí trošku šla stranou a podívala se zpátky do minulosti, jak se říká na Evropě 2. Protože jsem poslední dobou hodně přemýšlela, proč jsem vlastně začala blogovat a jakou cestu už jsem od začátku ušla. Vím, zní to trošku zvláštně, přece jen o proti některým blogerkám nebloguju zas tak dlouho, ale pro mě je to už kus cesty, na kterou jsem se vlastně vydala náhodou a pořád mě strašně baví. Sice je to někdy těžké, že si člověk říká, jestli tohle vůbec má zapotřebí, ale potom si řeknu, že mám za sebou kus práce a nechat to všechno být by bylo až moc škoda. Nehledě na to, že bych se sama na sebe pěkně naštvala.

Ale co mě teda k tomu blogování jako takovému přivedlo? Byla to Rendy z OrdinaryLife blogu a její články. Hltala jsem její články, denně jsem koukala jestli něco nového nepřidala a učila jsem se. Ze začátku to pro mě bylo jak pro Alenku v Říši divů - nevěděla jsem na co jsou jednotlivé štětce, moje make-upová výbava čítala make-up, řasenku a pudr!
A postupem času jsem tomu přicházela na kloub, začala si kupovat věci podle jejího doporučení, začala jsem navštěvovat nové blogy a učila se a učila. A najednou mě celý blogo svět a celkově svět kosmetiky zachvátil. A do toho přišly ještě videa a bylo jasno - chtěla jsem taky svůj blog!

Milovala jsem ze školy tvůrčí psaní, takže psát blog pro mě bylo opravdu útěk od reality, koníček který si mohli přečíst lidé, které bavilo to stejné co mě. No a tak jsem se jeden den odhodlala a šla do toho. LuxyLady vlastně vznikla jen díky Rendy, která i do teď je moji nejoblíbenější blogerkou, o to větší radost jsem měla, když mě v článku o nových super blozích označila. Měla jsem strašnou radost!

A co se týká blogu jako takového, už je to dlouho od prvního článku. První článek, co si pamatuji, byl na profesionální péči o vlasy, četlo ho ze začátku tak málo lidí. Pamatuju si, kdy jsem měla prvních 10 čtenářů, byla jsem štastná jak blecha a radovala jsem se za každý komentář. Což přetrvalo do teď - ikdyž ted už se nesoustředím jen na blog, ale mám k němu i youtube kanál - vždy se raduju z každého nového čtenáře nebo nového komentáře.

Jak si dobře vzpomínám, univerzální rada jak správně blogovat nebo aby byl Váš blog úspěšný, neexistuje. Prostě trpělivost v tomto případě opravdu přináší růže a vy zkrátka musíte psát, psát a zase psát. A věřte mi, za čas si Váš čtěnáři najdou. A není nic hezčího, než když Vám někdo napíše hezký a pochvalný komentář...

3 komentáře:

  1. Já jsem zase díky Rendy začala blogy sledovat, pamatuju si, že jsem u ní před lety narazila na článek o Tangle Teezeru, pořád mi to nedalo a tak jsem si ho musela objednat z Anglie. Takže to byla jedna první věc, kterou jsem si koupila díky blogům a taky první věc, kterou jsem koupila ze zahraničí :D

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem se k blogování dostala přes módní blogy, které mě dříve braly více. ke kosmetice jsem se postupně dopracovala, a teď jsem úchylná na obojí :D

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj, uplne rozumiem tvojej radosti z komentarov a citatelov, kedze som teraz len zacala(o; mna zas k tomu inspirovala kamaratka, ktora si zalozila blog Peacock & Pineapples asi pred polrokom(o; odvtedy ich citam viac a viac a nemohla som vydrzat a nezalozit si vlastny(o; gomistories

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář jsem vděčná a moc si ho vážím !♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...